hvornår gik i fra body til rigtigt undertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2010

Janep

Hannah er 1½ år og bruger stadig kun boddy
hun er også begyndt at gå på potten så den er faktisk lidt træls. men har besluttet at hun ikk ska ha rigtigt undertøj før det er blevet varmt igen

sys det er for koldt endnu. så fruser hun jo bare mavsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

memuffin

vi har lige købt liams første boxsershorts... han er 13 måneder og bruger str 80-86

Anmeld

9. januar 2010

TbCp

hannetheis skriver:

min søn er næsten 2 og er begyndt at interessere sig for at sidde på pot, han kommer også selv og fortæller når han har tisset osv.

vil ikke tage bleen af ham endnu da han stadig ikke er bevist før han gør det i bleen.

men tænkte på hvornår i valgte at bruge almindeligt undertøj i stedet for body?

Ca ved 2-årsalderen gik vi over til undertøj. Mest fordi hun begyndte at vokse ud af sine bodystockings og jeg ikke ville købe flere

Anmeld

9. januar 2010

starsofheaven

min datter er 18 mdr og hun bruger små underbukser og undertrøje nu.. hun bruger str 92

Anmeld

9. januar 2010

Lise

Det gjorde vi i sommer da Simon blev 2 år

Anmeld

9. januar 2010

vatten

Tulle28 skriver:

Pudsig tråd - min mor har lige fortalt mig at bebs skal have undertrøje under body'en, men det synes jeg altså ikke lyder heeelt rigtigt. Men hvad ved jeg! Jeg troede at man gav dem ble og body på, evt. med en lille trøje udover hvis det er koldt, alternativt bukser og en undertrøje/bluse. Er jeg helt galt på den?

Jeg har aldrig hørt om nogen, der bruger undertrøje under body. Den udgør det jo for undertrøje+trusser. 

Men jeg synes det vil være for koldt at bruge en langærmet body som bluse nu, så der ville jeg give en trøje udenover. 

Anmeld

9. januar 2010

Sara.

Lærke blev to sidste okt. og hun bruger stadig body (str 86 eller 92).....

Bruger kun uld / uld + bomuld her om vinteren... men når det blir for varmt så vil jeg købe undertrøje + underbukser i stedet.

Så hun blir vel en 2½ + det løse når hun går fra body til "rigtigt" undertøj....

Anmeld

9. januar 2010

grinbidderen

min søn begyndte at bruge boxeshorts og undertrøje da han brugte str.74 og der var han vel 9-10 mdr men brugte osse bodyér der men nu er han 15 mdr og bruger kun undertrøjer og boxeshorts og det er str 92 og han skiller ikke på maven så det er jo skønt..

Anmeld

10. januar 2010

densorteenke

Min den store skiftede til alm undertøj da han voksede ud af str 92

Men han har også altid været en stor dreng, så det var nok da han var omkring 1½ år

Anmeld

10. januar 2010

Lullaby

Yazmin fylder snart 2 år og der går vi fra body til undertøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.