hvornår gik i fra body til rigtigt undertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.324 visninger
25 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

hannetheis

min søn er næsten 2 og er begyndt at interessere sig for at sidde på pot, han kommer også selv og fortæller når han har tisset osv.

vil ikke tage bleen af ham endnu da han stadig ikke er bevist før han gør det i bleen.

men tænkte på hvornår i valgte at bruge almindeligt undertøj i stedet for body?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

lonemus

hannetheis skriver:

min søn er næsten 2 og er begyndt at interessere sig for at sidde på pot, han kommer også selv og fortæller når han har tisset osv.

vil ikke tage bleen af ham endnu da han stadig ikke er bevist før han gør det i bleen.

men tænkte på hvornår i valgte at bruge almindeligt undertøj i stedet for body?

Min søn var ikke meget mere end 1 år, tror jeg....han kunne selv gå da han var 11 mdr., derefter syntes jeg det var irriterende, når han tissede igennem at jeg skulle skifte hele bodystockingen. Så jeg gik hurtigt over til to-delt undertøj

Anmeld

9. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic er 16 mdr og bruger kun body.

Vil bruge dem så lang tid som muligt, så han ikke skiller... Vi bruger så godt nok uld body'er til en gang til forår.

Vi bøvler ikke med at han tisser igennem og han kommer selv og siger når han har lavet adder... 

Anmeld

9. januar 2010

hannetheis

Frederic's moar skriver:

Frederic er 16 mdr og bruger kun body.

Vil bruge dem så lang tid som muligt, så han ikke skiller... Vi bruger så godt nok uld body'er til en gang til forår.

Vi bøvler ikke med at han tisser igennem og han kommer selv og siger når han har lavet adder... 

vil også selv undgå at han skiller, især på denne årstid hvor der er så koldt.

men syntes også når han selv kommer og giver besked at det snart skal være.

Anmeld

9. januar 2010

Mira0911

Her fra den bette var omkring 6 mdr, brugte undertøjssæt... Selvfølgelig også body....

Anmeld

9. januar 2010

vatten

Mathias skiftede da han kom i str 92. Før det synes jeg det var svært at finde undertøj, hvis man ikke ville give en bondegård for det. Men han var vist omkring 2½år.

Anmeld

9. januar 2010

Mutti2

Min lille prinsesse bliver 2 år i morgen ( &nbsp Og bruger stadig kun body!! Hun er lige kommet over i en str 86!!

Planen er at når vi her om en måned skal begynde at smide bleen, så skal hun begynde med almindeligt undertøj!! Kan forestille mig det er lidt mere behageligt

Knus Pernille

Anmeld

9. januar 2010

Anja

Drengene skifte til undertøj da de skulle have str 92. Esther har lige nu en blanding af undertøj og bodyer i str 86.

Anmeld

9. januar 2010

saxa

Yasmin er 20mdr og bruger stadig body.. Og det bliver vi lige ved med indtil det ihvertfald bliver noget varmere igen... Hun er lige smuttet i en str. 92..

Anmeld

9. januar 2010

Tulle28

Pudsig tråd - min mor har lige fortalt mig at bebs skal have undertrøje under body'en, men det synes jeg altså ikke lyder heeelt rigtigt. Men hvad ved jeg! Jeg troede at man gav dem ble og body på, evt. med en lille trøje udover hvis det er koldt, alternativt bukser og en undertrøje/bluse. Er jeg helt galt på den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.