"Update" på Kan I også se en svag streg...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2010

CS

Tillykke og tak fordi du deler dine fine streger  Fik helt sommerfugle i maven og en reminder om hvordan jeg havde det første gang jeg så mine to streger. Den vildeste følelse

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

NoName

Mor til David skriver:

Har taget en test igen her til morgen - en uge efter den første - og er der i hvert fald ikke nogen tvivl

Fantastisk! Men kan jo ikke være sikker på hvornår jeg har haft ægløsning, men havde på fornemmelsen det var omkring d. 21. dec. 

Er der nogen der ved hvad man så gør ifht. termin og scanninger? Doubletest-blodprøven skal jo også tages inden for nogle bestemte uger... - bliver man scannet tidligt for at tjekke eller venter man "bare" lidt længere...???

WOW, de steger kan vist ikke blive meget mere tydelige... Kæmpe stort tillykke med det...

Det du gør, er at ringe til din læge og fortælle h*n den dejlige nyhed, så skulle alt køre af sig selv derefter...

Anmeld

9. januar 2010

Sara.

Mor til David skriver:

Ok - det er også det jeg håber jeg kan komme! - specielt fordi det er efter SA - der døde i uge 7 el. 8, så er jo lidt nervøs for om den er rask denne gang...

Det kan jeg godt forstå!!!

Det tror jeg nu nok du skal komme.......

Anmeld

9. januar 2010

Alína Hólm

jeeeij september baby. fik også æggløsning den 21 dec 2008.

Anmeld

9. januar 2010

LinLin

Tak for svar (og "tillykker")

Får nok ringet til min læge på mandag, så må vi se hvordan det kommer til at foregå med at fastlægge termin - håber selvfølgelig på en scanning (så man kan se et lille hjerte slå samtidig!)

Anmeld

9. januar 2010

lululupo

Der er vist ingen tvivl der!!!!TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.