"Update" på Kan I også se en svag streg...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

LinLin

Har taget en test igen her til morgen - en uge efter den første - og er der i hvert fald ikke nogen tvivl

Fantastisk! Men kan jo ikke være sikker på hvornår jeg har haft ægløsning, men havde på fornemmelsen det var omkring d. 21. dec. 

Er der nogen der ved hvad man så gør ifht. termin og scanninger? Doubletest-blodprøven skal jo også tages inden for nogle bestemte uger... - bliver man scannet tidligt for at tjekke eller venter man "bare" lidt længere...???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

Koen.

Ville bare lige sige stort tillykke

Anmeld

9. januar 2010

Sara.

jeg fik taget min spiral 11 april..... og lige inden den sku tages fik jeg mens....... havde så ingen mens overhovedet indtil jeg testede positiv sidst i juli..... så havde ingen ide om termin.... så jeg blev sendt til en scanning for at regne terminen ud

TILLYKKE

Anmeld

9. januar 2010

hc=k

Da jeg blev gravid med min søn var jeg meget i tvivl om hvornår det lige var sket og der kom jeg så til en terminsscanning hvor jeg var omkring 5-6 uger henne og så kunne de ca have en terminsdato indtil jeg kom til NF hvor den så blev helt fastsat.

Tillykke med det hele, jeg er da bare overhovedet ikke misundellig hehe

Anmeld

9. januar 2010

LinLin

lærkes_mor skriver:

jeg fik taget min spiral 11 april..... og lige inden den sku tages fik jeg mens....... havde så ingen mens overhovedet indtil jeg testede positiv sidst i juli..... så havde ingen ide om termin.... så jeg blev sendt til en scanning for at regne terminen ud

TILLYKKE

Ok - det er også det jeg håber jeg kan komme! - specielt fordi det er efter SA - der døde i uge 7 el. 8, så er jo lidt nervøs for om den er rask denne gang...

Anmeld

9. januar 2010

lillemunk

Så fin den er Tillykke med de 2 streger
Weee en 2010 baby til dig/jer

Anmeld

9. januar 2010

Risen

Tillykke med de FLOTTE streger ! Er helt sikker på den er fin denne gang! Krydser alt hvad jeg har for at i får et næsten sommerbarn Knus

Anmeld

9. januar 2010

Mutti2

Ej hvor fantastisk  Stort tillykke  med den lille guldklump der gemmer sig derinde

Knus Pernille

Anmeld

9. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

TILLYKKE - selvom jeg heller ikke var i tvivl for en uge siden

Jeg vil gå udfra at du vil få en tidligere scanning i og med, at du har haft en SP for kort tid siden. Dette ville jeg personligt spørge til om det ikke kunne være muligt, da det også vil berolige mere.

Men tag da og ring til lægen på mandag, og forhør dig ad

Endnu engang tillykke.... Jeg kryser alt hvad der kan krydses for, at det er et sundt og rask barn I venter jer denne gang

Anmeld

9. januar 2010

Blyb

KÆMPE tillykke Davids mor! Flotte flotte streger du har der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.