Er utålmodig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2010

lykke kürstein

Jeg skal først teste den 17............... men jeg troede at det kun var mig der var ved at blive sindsyg af at vente. Det er dejligt at vide at jeg ikke er alene om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

emmemus skriver:

Er også meget fristet af de to tests, som ligger ude på badeværelset. Havde ÆL d. 30-31 dec, så det er helt klart for tidligt, men nej hvor er ventetiden lang. Synes også jeg har det lidt mærkeligt; menslignende smerter, hovedpine og generelt ubehag, men det kan jo være indbildning eller endnu værre EN VIRUS.

WHOW, det er jo præcis samme dage jeg havde ÆL!!! Så håber jeg da virkelig at vi begge er gravide. Så kan vi jo følges ad!!!

for os begge to

Anmeld

10. januar 2010

nikoline

her skal der først testes engang sidst på måneden, men vil ønske at jeg bare kan lade helt vær´ og så teste engang, når mens for længst skulle være kommet.

er det forresten korrekt at de fleste ikke kan mærke at de er gravide, før det er tid til en test?

Anmeld

10. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

her skal der først testes engang sidst på måneden, men vil ønske at jeg bare kan lade helt vær´ og så teste engang, når mens for længst skulle være kommet.

er det forresten korrekt at de fleste ikke kan mærke at de er gravide, før det er tid til en test?

Kender godt det med at ville vente så længe som muligt. Sidste måned testede jeg kun en gang, og gjorde slet ikke noget for det. Det var gangen efter jeg havde haft en biokemisk hvor jeg faktisk havde begyndende symptomer. Men graviditeten gik så til grunde inden jeg nåede at tro på det, desværre.

Synes mange eksperter skriver, at man oftest ikke kan mærke noget til graviditeten før man tester positivt. Men jeg har erfaret, at det ikke nødvendigvis hænger sammen. Visse kvinder kan også først teste positivt meget sent, men har symptomerne allerede, så det er meget forskelligt.

Anmeld

10. januar 2010

FrkT

Jeg skal teste den 17. eller 18., hvis mens ikke dukker op

Men vi har ikke været ret ihærdige denne gang desværre, så chancerne er ikke ret store.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.