Er utålmodig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Og tæt på at teste før tid... Arghhhh, somebody keep me from it... Det nytter jo alligevel ikke noget

Skal vi lave en pagt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

oo

hvornår kan du rigtig teste?

jeg mener...det lader jo til, at I er uforklarligt barnløse (ligesom os) og så burde det jo - i teorien - kunne lade sig gøre at knalde sig til en baby

Anmeld

9. januar 2010

Sofiedk

Jeg hepper på dig Alexis, jeg skal dog ikke teste lige foreløbig, men synes helt klart du skal holde dig i skindet. Det er først d. 15. du skal teste ik?

Anmeld

9. januar 2010

Babywish

Jeg må nok indrømme at jeg i morges testede, jeg kunne simpelthen ikke  gøre for det, jeg er ved at blive komplet idiot af det venten her, og ja den var selvfølgelig negativ.... :0( menjeg skal osse først teste den 12....

Men er med på den pagt, jeg venter til den 12 nu :-)

Anmeld

9. januar 2010

Rsa

Jeg skal også teste d.12 og ja, det er svært at vente...

Men synes nu, efter at have været forventningsfuld de sidste par måneder, at der er ro på her. Et eller andet sted er der noget om ordsprøget: Det kommer når du mindst venter det...

Tålmodighed er en dyd i processen, at blive gravid.

Ved det er svært, men jeg har faktisk denne gang slet ikke sat mig nogle forventninger og køber ikke en graviditetstest før det er nødvendigt - det er en plage at have dem liggende, for så tager man dem

Pøj pøj

Anmeld

9. januar 2010

Jo altså, vi er jo ikke helt færdige med udredning, men indtil videre er det kun langsomme banditter som er en mulig forhindring.

Jeg har sat min testdato til d. 15, men har reelt mulighed for at teste d. 13. Rykkede det lidt frem fordi jeg ville undgå at opdage endnu en biokemisk. Men nu er jeg i tvivl. Det er jo både godt og skidt med en biokemisk.

Jeg har også haft spændinger i underlivet i 4 dages tid nu, så mens er nok på vej. Skulle have æl omkring d 30-31 december... Ved ik om det så er for tidligt at teste... nok en smule, men nøj hvor det frister!

Sidste gang var jeg også ligeglad med at teste, tror den biokemiske havde sat lidt forskelligt igang hos mig...

Anmeld

9. januar 2010

Sakris

Jeg skal også først teste d. 15. og piv, jeg synes dagene går langsomt!

Anmeld

9. januar 2010

mullesmith2

ork der er såååå lang tid til jeg skal teste, jeg har ikke engang fået Æl endnu, det skulle jeg gerne få her mellem 10 og 15 ca.

Anmeld

9. januar 2010

mullesmith2 skriver:

ork der er såååå lang tid til jeg skal teste, jeg har ikke engang fået Æl endnu, det skulle jeg gerne få her mellem 10 og 15 ca.

Puh, ja så er der lidt ventetid endnu. Synes selv dagene går helt vildt langsomt her, og har sådan en stikken i underlivet, så hvis mens er på vej må den sgu godt komme nu så jeg kan komme videre i spillet.

Anmeld

9. januar 2010

emmemus

Er også meget fristet af de to tests, som ligger ude på badeværelset. Havde ÆL d. 30-31 dec, så det er helt klart for tidligt, men nej hvor er ventetiden lang. Synes også jeg har det lidt mærkeligt; menslignende smerter, hovedpine og generelt ubehag, men det kan jo være indbildning eller endnu værre EN VIRUS.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.