Carla har fået en tand!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2010

JustAnotherName

Tak allesammen  Ja jeg glæder mig også helt vildt til man kan se den rigtigt. Hvor lang tid går der ca før den er helt oppe?Ja det er jo nok meget forskelligt, men jeg spørger alligevel he he.

Ja en fra min mødregruppes dreng havde haft 39,5 i feber da han fik sin tand og så Carla siger ikke et pip.  Men det er jo bare dejligt

Tillykke med den første tand.

Celina har sine 2 fortænder i undermunden.
De kom frem for godt en måned siden, men er endnu ikke vokset HELT ud i deres fulde længde. Det kan vist godt tage tid.
Pludselig er der bare tænder på vej. Og så kan der igen gå laaang tid, før der kommer flere. Men sødt ser det ud med en lille pløk hér og en lille pløk dér

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Tillykke med den første tand.

Celina har sine 2 fortænder i undermunden.
De kom frem for godt en måned siden, men er endnu ikke vokset HELT ud i deres fulde længde. Det kan vist godt tage tid.
Pludselig er der bare tænder på vej. Og så kan der igen gå laaang tid, før der kommer flere. Men sødt ser det ud med en lille pløk hér og en lille pløk dér

okay jeg troede faktisk ikke der gik så lang tid. Troede måske der gik en uge. Hi hi. Jeg er optimist kan du godt høre. Ha ha ha.

Ja det ser bare vildt sødt ud når de har et par tænder. Ha ha ha

Anmeld

9. januar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Nej,hvor morsomt,Alexander har også lige fået sin første her i dagDet er så gået knap så smertefrit.Han har haft høj feber siden fredag eftermiddag og har været meget pylret,og det er han ellers aldrig.Men vi mener også at kunne skimte både i over og undermunden,så han er hårdt ramt.

Men tillykke,det er stort

Anmeld

11. januar 2010

Barbamama

Pernilleh skriver:

Nej,hvor morsomt,Alexander har også lige fået sin første her i dagDet er så gået knap så smertefrit.Han har haft høj feber siden fredag eftermiddag og har været meget pylret,og det er han ellers aldrig.Men vi mener også at kunne skimte både i over og undermunden,så han er hårdt ramt.

Men tillykke,det er stort

Tak og i lige måde  He he... Det er da synd han har været så hårdt ramt.... Men hvis der ligefrem er to på vej, så....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.