Carla har fået en tand!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

Barbamama

Jubiii jeg er skide stolt!!! Carla har fået sin første tand! Og jeg har mærket på hendes gummer hver morgen og der var ingenting til morges. Så her til eftermiddag ville hun tygge i min finger og så kunne jeg mærke den!!! WHAT??? Hi hi. Jeg kunne også høre den da hun skulle drikke af kop. Hun har INTET sagt og har ike pevet eller noget. Jeg havde forventet hun ville hyle helt vildt, men nej, så jeg er stolt over min dejlige unge. He he. Nu glæder jeg mig bare til jeg kan se den.

Da Casper så kom hjem sagde jeg han skulle lytte GODT efter og så gav jeg hende noget at drikke. Hi hi og så kunne han også høre det. Dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Jubiii jeg er skide stolt!!! Carla har fået sin første tand! Og jeg har mærket på hendes gummer hver morgen og der var ingenting til morges. Så her til eftermiddag ville hun tygge i min finger og så kunne jeg mærke den!!! WHAT??? Hi hi. Jeg kunne også høre den da hun skulle drikke af kop. Hun har INTET sagt og har ike pevet eller noget. Jeg havde forventet hun ville hyle helt vildt, men nej, så jeg er stolt over min dejlige unge. He he. Nu glæder jeg mig bare til jeg kan se den.

Da Casper så kom hjem sagde jeg han skulle lytte GODT efter og så gav jeg hende noget at drikke. Hi hi og så kunne han også høre det. Dejligt

TILYKKE med tanden, kan selv huske hvor stolt jeg var da pigerne fik deres første tand. Det er bare en man vil huske på, for det var den første og der jo specielt..... Så kan det jo kun gå en vej.... flere tænder

Anmeld

8. januar 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

TILYKKE med tanden, kan selv huske hvor stolt jeg var da pigerne fik deres første tand. Det er bare en man vil huske på, for det var den første og der jo specielt..... Så kan det jo kun gå en vej.... flere tænder

Ja og bare det så bliver lige så nemt og smertefrit som med denne her tand. Jeg er vildt imponeret!

Anmeld

8. januar 2010

TbCp

michella80 skriver:

Neeej hvor godt!!!

Altså man bliver så stolt

Jeg ringede til Carsten på hans arbejde for at fortælle det da Liva fik sin første tand... helt vildt åndsvagt at forstyrre ham for det hehe.
Jeg var faktisk over ved Christina da jeg opdagede den og var lige ved at vræle, men syntes alligevel det var for pinligt når der var "tilskuere"

Anmeld

8. januar 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Neeej hvor godt!!!

Jeg ringede til Carsten på hans arbejde for at fortælle det da Liva fik sin første tand... helt vildt åndsvagt at forstyrre ham for det hehe.
Jeg var faktisk over ved Christina da jeg opdagede den og var lige ved at vræle, men syntes alligevel det var for pinligt når der var "tilskuere"

ha ha ha. Nååårh Tina. Hi hi. Hvor er du sød!

Anmeld

8. januar 2010

Vingummien

michella80 skriver:

Tillykke med en første tand

Anmeld

8. januar 2010

Milka

tillykke med tanden lille carla 

Anmeld

8. januar 2010

anna-jonas

Tillykke, både til mor og datter..............det er jo en stor dag.

Ida fik 2 små tænder, da jeg var indlagt i november............vi mærkede overhovedet ikke noget til det, hun var i strålende humør, den bette ski'. Men da vi kom hjem, klikkede skeen lige på tænderne .

Bare vent, til man kan se den........eller dem, når hun smiler.........det er da bare det sødeste.

Anmeld

9. januar 2010

Barbamama

Tak allesammen  Ja jeg glæder mig også helt vildt til man kan se den rigtigt. Hvor lang tid går der ca før den er helt oppe?Ja det er jo nok meget forskelligt, men jeg spørger alligevel he he.

Ja en fra min mødregruppes dreng havde haft 39,5 i feber da han fik sin tand og så Carla siger ikke et pip.  Men det er jo bare dejligt

Anmeld

9. januar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Neeej hvor godt!!!

Haha, sidder og griner og hele ansigtet. Hvor er du altså herlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.