Ready?? o-kay!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

anna-jonas

Hvor sødt og rørende en gestus............hvor er jeg glad for at kende jer, og være en del af dette lille fællesskab.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Barbamama

ja jeg er også bare glad for at kende alle herinde. Det tænkte jeg faktisk lige på i dag. Hvor er det dejligt at snakke med så mange andre kvinder og følge med i hinandens liv både de gode og dårlige ting. Føler mig som en del af noget unikt som ikke findes mange andre steder....

Anmeld

8. januar 2010

mama09

Tjuhl skriver:

Jeg har fået en pakke idag...fra Michella den stod i skurret nu her da jeg kom hjem og den vejede nærmest ingenting, så det var VILDT spændende at se hvad hun mon havde sendt. da jeg åbner begynder jeg bare at grine helt vildt  det er selvfølgelig pompomer (eller ponponer?!). jeg siger selvfølgelig fordi Michellas veninde netop blevet gravid ved fertilitetsbehandling OG michellas hepperi og jeg var ærlig talt en lille smule misundelig, for jeg syntes det var sådan en enorm rørende ting at give veninden i en rigtig svær tid - og nu har jeg selv nogen!! TUSIND TAK, søde søde Michella, jeg er bare rørt og glad og alting på een gang - og nåhja så hepper jeg løs herhjemme...katten løb da jeg begyndte, men jeg tror han begynder at kunne se det sjove i det også

Anmeld

8. januar 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

ja jeg er også bare glad for at kende alle herinde. Det tænkte jeg faktisk lige på i dag. Hvor er det dejligt at snakke med så mange andre kvinder og følge med i hinandens liv både de gode og dårlige ting. Føler mig som en del af noget unikt som ikke findes mange andre steder....

Jaaa   

Anmeld

8. januar 2010

Milka

det er jo bare smukt gjort 

Anmeld

11. januar 2010

Dictes mor

Ih Michella, det var sødt gjort! Jeg glæder mig til at se pompomerne i action og en lille split, det må kunne fanges på kamera

Anmeld

11. januar 2010

Barbamama

Majastina skriver:

Ih Michella, det var sødt gjort! Jeg glæder mig til at se pompomerne i action og en lille split, det må kunne fanges på kamera

ha ha ha ha. Ja vi vil se dem PÅ!!! Ha ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.