Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har fået en pakke idag...fra Michella den stod i skurret nu her da jeg kom hjem og den vejede nærmest ingenting, så det var VILDT spændende at se hvad hun mon havde sendt. da jeg åbner begynder jeg bare at grine helt vildt det er selvfølgelig pompomer (eller ponponer?!). jeg siger selvfølgelig fordi Michellas veninde netop blevet gravid ved fertilitetsbehandling OG michellas hepperi og jeg var ærlig talt en lille smule misundelig, for jeg syntes det var sådan en enorm rørende ting at give veninden i en rigtig svær tid - og nu har jeg selv nogen!! TUSIND TAK, søde søde Michella, jeg er bare rørt og glad og alting på een gang - og nåhja så hepper jeg løs herhjemme...katten løb da jeg begyndte, men jeg tror han begynder at kunne se det sjove i det også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det sødt af hende at sende nogen til dig.
Tjuhl skriver: Jeg har fået en pakke idag...fra Michella den stod i skurret nu her da jeg kom hjem og den vejede nærmest ingenting, så det var VILDT spændende at se hvad hun mon havde sendt. da jeg åbner begynder jeg bare at grine helt vildt det er selvfølgelig pompomer (eller ponponer?!). jeg siger selvfølgelig fordi Michellas veninde netop blevet gravid ved fertilitetsbehandling OG michellas hepperi og jeg var ærlig talt en lille smule misundelig, for jeg syntes det var sådan en enorm rørende ting at give veninden i en rigtig svær tid - og nu har jeg selv nogen!! TUSIND TAK, søde søde Michella, jeg er bare rørt og glad og alting på een gang - og nåhja så hepper jeg løs herhjemme...katten løb da jeg begyndte, men jeg tror han begynder at kunne se det sjove i det også
HAHAHAHA HVOR ER DET FEDT!!!!!
det er fandme god karma!
Aj, hvor godt - hvor dejligt opmuntrende - hvor rørende!
FEDT at der er sådanne mennesker til. Og skønt at vi har sådan en kærlig gruppe.Vi er mange som hepper med på sidelinien, kan du tro Heja heja huuu
hi hi godt du kunne bruge dem Jeg håber de kan bringe dig held også, men ikke mindst positiv energi og et smil på læben.
michella80 skriver: hi hi godt du kunne bruge dem Jeg håber de kan bringe dig held også, men ikke mindst positiv energi og et smil på læben.
bestemt! vi leger ufo med August med dem Søren var også helt "jamen skal du så ikke have sådan en lillebitte kjole på og gå i spagat osv?"
Tjuhl skriver: bestemt! vi leger ufo med August med dem Søren var også helt "jamen skal du så ikke have sådan en lillebitte kjole på og gå i spagat osv?"
ha ha ha ha. Mænd altså! Ha ha ha. Ja der kunne han lige se en chance hva? Altså... Tror han er ret så underholdende ham Søren.
michella80 skriver: ha ha ha ha. Mænd altså! Ha ha ha. Ja der kunne han lige se en chance hva? Altså... Tror han er ret så underholdende ham Søren.
meget underholdene indeed! men man kunne måske også godt argumenterer for, at de kunne hjælpe fertiliteten på vej den vej rundt - selvom det nok ikke liiiige var det du havde tænkt dig da du sendte dem
Tjuhl skriver: meget underholdene indeed! men man kunne måske også godt argumenterer for, at de kunne hjælpe fertiliteten på vej den vej rundt - selvom det nok ikke liiiige var det du havde tænkt dig da du sendte dem
ha ha ha neeej det var det nu ikke, men hey whatever works... hi hi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128