Har haft indbrud i nat... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

lillemunk

Aiii altså... man kan da heller ikke ha noget i fred mere ....Bliver bare så sur når jeg læse sådan noget.
godt de ikke tog andet end "døde" ting for dig.
Men det er bare ikke rart når der har været nogle i ens hjem på denmåde.... føler med dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Winnie

Mini-Terp skriver:

Ja så blev det vores tur til og få indbrud...

De har ikke stjålet særlig meget, de har taget vores øl, sodavand, en kasse med bøger og film, og så min barnevogn... De andre ting er jeg ligeglade med, men min barnevogn, det er fandme træls... Snøft, den var bare så fin selvom den var brugt...

Hvis jeg nogensinde ser tyvene, så slår jeg dem fandme ned...

Sys det er ubehageligt at de har været på vores grund og snust i vores ting...

Ej hvor træls for jer  Hvor er det ærgeligt med den barnevogn, jeg håber at du finder en anden som du kan blive glad for...

Og så lige et til dig, for det er bestemt ikke rart at opleve sådan noget.

Anmeld

8. januar 2010

Bom

kiroo skriver:

jeg syntes du skal ligge et billede ind af barnevogn så hvis nogen af os ser den, kan vi råbe højt, jo mindre det er en barnevogn der ligner alle andre.
har også en veninde der har fået stjålet sin fra opgangen. folk har bare ingen samvittighed mere... øvøv

Jeg fandt da lige det indlæg hvor jeg havde købt den...

Så har da to billeder af den.. https://www.baby.dk/debat/26568pi1/barnevogne/emmaljunga-big-star-supreme.aspx

Så hvis nogen ser den, så gi lige lyd..

Den har godt nok ikke været så dyr, men den var bare i så go stand..

Anmeld

8. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fåking lorte spassere... Jeg skal nok hænge dem, hvsi jeg ser dem. Desværre ser man dem jo bare ikke

Æv.

Har I overvejet at få alarm nu?

Anmeld

8. januar 2010

Kløver

nej dog, synes en ting er indbrud ved firmaer, emn når de går i private hjem så er intet ens eget mere, det er SÅ respektløst, de skulle ****** skamme sig, og fatter ik lige at man tar en barnevogn mm de har brugt den til at køre de andre ting væk i, men tænk de gider for den smule, det kan da umuligt være bedre end et almindeligt abejde

stort herfra, håber du finder en ny barnevogn som er mindst lige så fin og god som den du havde

Anmeld

8. januar 2010

FrkT

Ihhh hvor er jeg bare ked af det på jeres vegne, synes simpelthen det er så ubeskrivelig en krænkelse af en som person, at nogle bryder ind på den måde.

Manden her sagde lige at du evt. skulle undersøge om der har været fest i nærheden om aftenen, for han tror helt bestemt det var nogle unge og fulde mennesker (fyre højst sandsynligt).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.