Har haft indbrud i nat... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

Bom

Ja så blev det vores tur til og få indbrud...

De har ikke stjålet særlig meget, de har taget vores øl, sodavand, en kasse med bøger og film, og så min barnevogn... De andre ting er jeg ligeglade med, men min barnevogn, det er fandme træls... Snøft, den var bare så fin selvom den var brugt...

Hvis jeg nogensinde ser tyvene, så slår jeg dem fandme ned...

Sys det er ubehageligt at de har været på vores grund og snust i vores ting...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

TbCp

Mini-Terp skriver:

De har ikke stjålet særlig meget, de har taget vores øl, sodavand, en kasse med bøger og film, og så min barnevogn... De andre ting er jeg ligeglade med, men min barnevogn, det er fandme træls... Snøft, den var bare så fin selvom den var brugt...

Aj for fanden altså!

Ja ski' da hul i de andre ting men hvem fanden stjæler en barnevogn?!?!?!

Idioter!!!

Anmeld

8. januar 2010

lulle1985

Ej det var sku da træls... ja det er jo næsten ligegyldigt med de andre ting men sidder også lige og tænker, BARNEVOGN, hvem fanden vil have samvittighed til og stjæle sådan en.... en vagabond?

sikke en/nogle idiot/idioter....

du får lige lidt fra mig....

Anmeld

8. januar 2010

Halbschön

Mini-Terp skriver:

Åååårh hvor er det bare TRÆLS på godt jysk! Hvorfor kan folk ik bare holde snitterne for sig selv.... Iiiih.. Og ik for at stjæle din tråd eller noget... Men jeg snakkede i tlf med min mor for omkring to timer siden, og så gik røgalarmen imens, og hun lagde på.. Har først lige fået fat på hende igen. De har haft brand i huset. Sidder bare og tuder... Da jeg stadig boede hjemme, brændte hele vores hus ned... Kan da ik ske to gange!
Øøøv! - sorry, ville ik stjæle din tråd, måtte bare ud med det ...

Anmeld

8. januar 2010

Mira0911

Så noget Øv Shit... Hvem stjæler dog en barnevogn... Mon de har taget den med for at transportere? Mærkeligt...

Har I ikke observeret noget ved indbrudet i nat? Mener om I vågnede eller?

Anmeld

8. januar 2010

lion

Ja hvem stjæler en barnevogn.

Kan det være de skulle bruge den til at transportere de andre ting de havde stjålet.

Men nej hvor kedeligt du har haft indbrud.

Anmeld

8. januar 2010

kiroo

MoarJ skriver:

Så noget Øv Shit... Hvem stjæler dog en barnevogn... Mon de har taget den med for at transportere? Mærkeligt...

Har I ikke observeret noget ved indbrudet i nat? Mener om I vågnede eller?

jeg syntes du skal ligge et billede ind af barnevogn så hvis nogen af os ser den, kan vi råbe højt, jo mindre det er en barnevogn der ligner alle andre.
har også en veninde der har fået stjålet sin fra opgangen. folk har bare ingen samvittighed mere... øvøv

Anmeld

8. januar 2010

CamillaSoefelt

Ej hvor er det synd for Jer, hvorfor lige barnevognen? Kan folk dog ikke holde fingrene for sig selv altså?!

herfra

Anmeld

8. januar 2010

lulle1985

Renée88 skriver:

Åååårh hvor er det bare TRÆLS på godt jysk! Hvorfor kan folk ik bare holde snitterne for sig selv.... Iiiih.. Og ik for at stjæle din tråd eller noget... Men jeg snakkede i tlf med min mor for omkring to timer siden, og så gik røgalarmen imens, og hun lagde på.. Har først lige fået fat på hende igen. De har haft brand i huset. Sidder bare og tuder... Da jeg stadig boede hjemme, brændte hele vores hus ned... Kan da ik ske to gange!
Øøøv! - sorry, ville ik stjæle din tråd, måtte bare ud med det ...

puh ha det var sku da heller ikke rart, og bare ordet brand giver mig gåsehud....

du får også lige en krammer med på vejen og så håber jeg ikke der er sket alt for meget skade og alle selvfølgelig er i god behold

Anmeld

8. januar 2010

Bom

Ja det er mega træls.. Tror de har brugt barnevognen til og flytte tingene i, for vi kan nemlig se at de har holdt lidt længere henne ad vejen, vi kan se det i sneen...

Jeg har desværre ingen billeder af barnevognen, da den var brugt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.