Telenor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

LouiseNielsen

Jeg har dem og er meget meget tilfreds med dem. Min kæreste er også lige skiftet over til dem, og vi begge spare næsten 600 kr i mdr ved at have skiftet over ´til telenor....

Har aldrig haft problemer med dækning eller noget andet hos dem, så et stort 10 tal til telenor fra mig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Vingummien

LauraLW skriver:

Ja præcis, og så kan jeg jo skifte tilbage. Havde fundet noget på telenor, hvor der er 12 timers fri tale, fri sms og mms, og så koster det 299 om mdr. Mobilen i sig selv ville så koste 1 kr, og så er der sikkert noget start gebyr og overflytning etc (men det vil der jo nærmest altid være). Mit nuværende forbrug ligger på ca 400 om mdr, og det må helst ikke bliver voldsomt dyrere.

Det er det heller ikke, har sendt en pb til dig der er selve tfl så dyre end 1 kr. Men vil sige det er det værd i længden.

Anmeld

8. januar 2010

lion

LauraLW skriver:

Ja præcis, og så kan jeg jo skifte tilbage. Havde fundet noget på telenor, hvor der er 12 timers fri tale, fri sms og mms, og så koster det 299 om mdr. Mobilen i sig selv ville så koste 1 kr, og så er der sikkert noget start gebyr og overflytning etc (men det vil der jo nærmest altid være). Mit nuværende forbrug ligger på ca 400 om mdr, og det må helst ikke bliver voldsomt dyrere.

Nu har jeg snart haft sonofon/telenor i 10 år og har ikk haft problemer med dem.

Det ab. du snakker om her er ok, min kæreste har det, men husk nu at takseret sms/mms er ikk med i ab, eller internet.

Anmeld

8. januar 2010

LauraLW

lion skriver:

Nu har jeg snart haft sonofon/telenor i 10 år og har ikk haft problemer med dem.

Det ab. du snakker om her er ok, min kæreste har det, men husk nu at takseret sms/mms er ikk med i ab, eller internet.

dumt spørgsmål... hvad er en takseret sms?

Anmeld

8. januar 2010

lion

det er ikk et dumt spørgsmål.

Du ved de mms billeder i bladet der koster 10 kr, det er en takseret mms, når du svarer på konkurrencer i tv'et eller andre steder når der står f.eks 5 kr + alm sms taks, så er de 5kr ikk med i dit ab.

Men hvis du sender en sms eller mms til f. eks mig, de er med i dit ab.  

Anmeld

8. januar 2010

Fines mor

LauraLW skriver:

Uh... det bliver sehr sehr avanciert lige pludselig... må ind og lure, men bruger primært mobil i kbh, nordsjælland og omkring næstved egnen.

Det er ikke et problem i Kbh, og omegn, heller ikke i Næstved af hvad jeg ved.

Men Thy, og visse steder i Jylland, og på Langeland kan der være problemer.

Anmeld

8. januar 2010

LauraLW

lion skriver:

det er ikk et dumt spørgsmål.

Du ved de mms billeder i bladet der koster 10 kr, det er en takseret mms, når du svarer på konkurrencer i tv'et eller andre steder når der står f.eks 5 kr + alm sms taks, så er de 5kr ikk med i dit ab.

Men hvis du sender en sms eller mms til f. eks mig, de er med i dit ab.  

Ok. Bruger ikke rigtig det andet, så det er ok :-)

Anmeld

8. januar 2010

Kløver

LauraLW skriver:

Er der nogle der har telenor som mobilselskab? Jeg overvejer at skifte dertil (er ikke utilfreds med nuværende selskab, men skal have ny mobil og telenor har et godt tilbud)

Så, hvad er jeres erfaringer?

Jeg har aldrig ahft telenor, men har lige skiftet, og det er indtil videre gået smertefrit, var ikke utilfreds med gammelt abb synes bare det var for dyrt da det ikke længere passede mine behov og telenor havde så et bedre tilbud. Har lige fået den nye telefon i går, og i dag brev med bekræftigelse og opsigelse fra gammelt abb, og venter så bare på simkort og jeg kan tage det i brug i starten af feb

håber du finder noget der passer dig og dine behov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.