Telenor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

LauraLW

Er der nogle der har telenor som mobilselskab? Jeg overvejer at skifte dertil (er ikke utilfreds med nuværende selskab, men skal have ny mobil og telenor har et godt tilbud)

Så, hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Susan1978

jeg har aldrig haft problemer med Telenor.. har snart haft dem i 5 år og kærresten har haft dem  i 14 år.

Anmeld

8. januar 2010

wamse

jeg har lige købt ved dem i lørdags også

Super kundeservice, andet kan jeg ikke rigtig udtale mig om endnu

Anmeld

8. januar 2010

smokin

LauraLW skriver:

Er der nogle der har telenor som mobilselskab? Jeg overvejer at skifte dertil (er ikke utilfreds med nuværende selskab, men skal have ny mobil og telenor har et godt tilbud)

Jeg har ikke haft problemer med dem, men synes de har skyhøje priser og latterlige gebyrer. Det er selvfølgelig meget fint hvis man ikke har råd til at købe den nye og lækre mobil som man kan afbetale på hos dem (hvis man bare må og skal have den mobil med det samme!)

Jeg skiftede fra Telenor da jeg kom ud af bindingsperiode til bibob, hvor du blot tanker med dit dankort eller netbank. 

jeg gik fra at have regninger på 900 kr. om måneden til at have et forbrug nu på omkring 100-150 alt efter hvor meget jeg ringer.

Bibob har ikke opkaldsafgifter og alle de andre afgifter telenor har. Du betaler for de sekunder du ringer, ikke de påbegyndte minutter som telenor bl.a. er så berømt for.

Ja jeg er nok ikke så stor fan af det selskab kan du nok høre 

Jeg er ikke fan af at man blot skal kigge på telefonen så koster det nærmest penge i deres regi. 

Anmeld

8. januar 2010

Vingummien

LauraLW skriver:

God service ja, har lige købt tlf ved dem men har et andet selvskab via nettet.

Hvis du vælger dem bare for at få en tlf så vil jeg sige at du kan finde et meget billigere selvskab også nogle der har billige tilbus og billige mobiler osv.

Jeg plejer at købe ved dem jeg har og det har altid været billigt, valgte bare lige at købe ved dem da jeg ville have en ny tfl den dag jeg købte og via nettet går der jo lige et par dage før den kommer

Anmeld

8. januar 2010

Fines mor

Du skal tjekke deres dækning, ud fra hvor du mest bruger din mobil.

Jeg har ansvaret for mobiltelefoni her, og vi har Telenor og mange utilfredse kollegaer pga. dårlig dækning rundt i hele DK

PÅ deres hjemmeside findes et dækningskort, meeeeen...stol ikke på det;-)

Anmeld

8. januar 2010

LauraLW

suanne85 skriver:

God service ja, har lige købt tlf ved dem men har et andet selvskab via nettet.

Hvis du vælger dem bare for at få en tlf så vil jeg sige at du kan finde et meget billigere selvskab også nogle der har billige tilbus og billige mobiler osv.

Jeg plejer at købe ved dem jeg har og det har altid været billigt, valgte bare lige at købe ved dem da jeg ville have en ny tfl den dag jeg købte og via nettet går der jo lige et par dage før den kommer

Pt har jeg cbb, som altid har fungeret godt for mig, men de har ikke nogle specielle rabatter når man skal have ny mobil. - Så alternativet er at jeg køber den uden ab. - Med mindre du har andre fif? Det drejer sig om en nokia 6600i slide.

Anmeld

8. januar 2010

LauraLW

Fines mor skriver:

Du skal tjekke deres dækning, ud fra hvor du mest bruger din mobil.

Jeg har ansvaret for mobiltelefoni her, og vi har Telenor og mange utilfredse kollegaer pga. dårlig dækning rundt i hele DK

PÅ deres hjemmeside findes et dækningskort, meeeeen...stol ikke på det;-)

Uh... det bliver sehr sehr avanciert lige pludselig... må ind og lure, men bruger primært mobil i kbh, nordsjælland og omkring næstved egnen.

Anmeld

8. januar 2010

Vingummien

LauraLW skriver:

Pt har jeg cbb, som altid har fungeret godt for mig, men de har ikke nogle specielle rabatter når man skal have ny mobil. - Så alternativet er at jeg køber den uden ab. - Med mindre du har andre fif? Det drejer sig om en nokia 6600i slide.

Hvor meget vil du give for den og hvad vil du give i ab om måneden? Er så kun i 6 mdr du skal give det beløb

Anmeld

8. januar 2010

LauraLW

suanne85 skriver:

Hvor meget vil du give for den og hvad vil du give i ab om måneden? Er så kun i 6 mdr du skal give det beløb

Ja præcis, og så kan jeg jo skifte tilbage. Havde fundet noget på telenor, hvor der er 12 timers fri tale, fri sms og mms, og så koster det 299 om mdr. Mobilen i sig selv ville så koste 1 kr, og så er der sikkert noget start gebyr og overflytning etc (men det vil der jo nærmest altid være). Mit nuværende forbrug ligger på ca 400 om mdr, og det må helst ikke bliver voldsomt dyrere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.