Har i ændret jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

TbCp

Hmmm det tror jeg du skal spørge min mand om jeg har i stedet for

Jeg synes selv at jeg hviler mere i mig selv efter jeg er blevet mor. Der er kommet en anden ro indeni mig.

Min mand har også ændret sig, men ikke fra dag 1 som far. Det er kommet ligeså stille i løbet af de sidste par år vi har været forældre og han er bare vokset med opgaven og bliver mere og mere far dag for dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

lion

mayapigen skriver:

Hej

Jeg er intresseret i at høre jer, hvordan i har haft det med ændringer, af personlighed under graviditeten? Når jeg siger ændringer af personligheden, mener jeg f.eks. om i er blevet mere seriøse, mere fornuftige, mere mor-agtig eller bare slet ikke kan mærke forandringer?

Jeg er selv blevet meget mere fornuftig og seriøs. Men ikke så meget over for mine venner, mere over for min kæreste. Jeg er begyndt at føle at han er mere umoden, efter jeg er blevet gravid...

Jeg tror ikk jeg har ændret mig så meget efter jeg blev mor, men jeg tror mere det er min kæreste du skal spørge.

Det med at være mere efter kæresten er vist en kvinde ting.

Men min kæreste fik en bog skrevet af Lars danneskov, "far på færde" tror jeg den hed. Det er en super god bog, skrevet til mænd, for i den skriver han, noget jeg giver han ret i.

Kvinden bliver mor 9 mdr. før faderen bliver det, og at VI ikk er gravide med kæresten er.

Anmeld

8. januar 2010

Liljesilas

lion skriver:

Jeg tror ikk jeg har ændret mig så meget efter jeg blev mor, men jeg tror mere det er min kæreste du skal spørge.

Det med at være mere efter kæresten er vist en kvinde ting.

Men min kæreste fik en bog skrevet af Lars danneskov, "far på færde" tror jeg den hed. Det er en super god bog, skrevet til mænd, for i den skriver han, noget jeg giver han ret i.

Kvinden bliver mor 9 mdr. før faderen bliver det, og at VI ikk er gravide med kæresten er.

Eej den bog Må jeg bare have fat i! Tror min kæreste mangler en bog hvor de også ser det hele fra kvindens side. Fordi han forstår ikke altid mig...

Anmeld

8. januar 2010

lion

Jeg har også læst noget af den bog og den er SÅ FED, også selv om den er skrevet fra en mands synspunkt til mænd.

Anmeld

8. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Den bog har min  kæreste også fået Og læst!! Og ja, kvinder bliver mødre 9 mdr. før mænd gør!

For at svare på spørgsmålet, så synes jeg ikke jeg har ændret mig i min gravilitet Jeg har altid været "mor-agtig" og det hele kommer bare så naturligt for mig.. Men jeg tror jeg bliver en MEGET beskyttet moar Men spørg lige igen om 2-3 mdr.

Knus Sabrina 32+2

Anmeld

9. januar 2010

Liljesilas

Okay den bog må jeg ud og købe til ham så

Okay så håber jeg du lige skriver, for jeg har jo noget tid igen... og jeg er meget spændt på at høre, hvordan det er at blive mor

Jeg tror det er noget helt andet en forventet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.