Har i ændret jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.520 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

Liljesilas

Hej

Jeg er intresseret i at høre jer, hvordan i har haft det med ændringer, af personlighed under graviditeten? Når jeg siger ændringer af personligheden, mener jeg f.eks. om i er blevet mere seriøse, mere fornuftige, mere mor-agtig eller bare slet ikke kan mærke forandringer?

Jeg er selv blevet meget mere fornuftig og seriøs. Men ikke så meget over for mine venner, mere over for min kæreste. Jeg er begyndt at føle at han er mere umoden, efter jeg er blevet gravid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Lærke90

Jeg synes faktisk ikke rigtig at jeg har ændret mig siden jeg blev gravid eller nu hvor jeg har fået min lille pige..

Har altid fået at vide at jeg har været en lille mor, så den rolle har nok været mig bekendt længe  

Anmeld

8. januar 2010

Mira0911

Jeg har ændret mig meget synes jeg... Er meget mere bestemt med mange ting, men til tider alt for bestemt, hvor folk nærmest er ved at brække sig over det....

Anmeld

8. januar 2010

LRJ

mayapigen skriver:

Hej

Jeg er intresseret i at høre jer, hvordan i har haft det med ændringer, af personlighed under graviditeten? Når jeg siger ændringer af personligheden, mener jeg f.eks. om i er blevet mere seriøse, mere fornuftige, mere mor-agtig eller bare slet ikke kan mærke forandringer?

Jeg er selv blevet meget mere fornuftig og seriøs. Men ikke så meget over for mine venner, mere over for min kæreste. Jeg er begyndt at føle at han er mere umoden, efter jeg er blevet gravid...

jeg har det præcis ligesom dig, men føler mig da os li lidt mere moden end nogle af mine veninder, og kæresten bliver jeg lettere irriteret på fordi jeg nogle gange mener han er for barnlig, men er os blevet meget meget nervøs og bekymret

Anmeld

8. januar 2010

MTS

Jeg tror jeg er lige som jeg altid har været, men jeg kan mærke stor forskel på min kæreste. Han er blevet mere moden og seriøs. Hvilket bare er rigtigt dejligt.

Anmeld

8. januar 2010

Liljesilas

Lone H. skriver:

jeg har det præcis ligesom dig, men føler mig da os li lidt mere moden end nogle af mine veninder, og kæresten bliver jeg lettere irriteret på fordi jeg nogle gange mener han er for barnlig, men er os blevet meget meget nervøs og bekymret

Det er sgu dejligt at høre der er nogle der har det ligesom jeg hehe

Men jeg har en fornemmelse af, at det ikke går væk igen.

Anmeld

8. januar 2010

Liljesilas

Malin skriver:

Jeg tror jeg er lige som jeg altid har været, men jeg kan mærke stor forskel på min kæreste. Han er blevet mere moden og seriøs. Hvilket bare er rigtigt dejligt.

Du har heller ingen grund til at ændre dig så hehe

Anmeld

8. januar 2010

@spire

Jeg har ikke født endnu, men har allerede ændret mig helt vildt..

Førhen var jeg den rebelske type der skulle ud og lave alt det 'man ikke måtte' agtigt, bare i protest og oprør.. Men nu kan jeg mærke på mig selv at den lyst er forsvundet helt.. Tror det har meget at gøre med at jeg tænker jeg nu skal være et forbilled for et andet menneske.. Jeg synes det er MEGET stort, og jeg er blevet en helt anden person.. Og tror kun det fortsætter efter den lille er kommet til verden..

@spire 33+0 

Anmeld

8. januar 2010

Lærke90

har faktisk tænkt lidt mere over dit spørgsmål, og tror faktisk at jeg har ændret mig på det punkt at jeg er blevet bedre til at tage tingene mere afslappet - i stil af: hvad jeg ikke når i dag, det når jeg nok i morgen.

Anmeld

8. januar 2010

Ox.

Både min kæreste og jeg er faldet meget mere ned på jorden, der er pludselig så mange andre ting der gælder for en :-)

Men det kom faktisk først fra den dag jeg fødte hende, dog er det kun mig der er ekstremt pyldret om vores lille prinsesse hehe ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.