Den lovede opdatering!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

lillemunk

Risen skriver:

Spændende! Så må DU lige give en opdatering på hvad der ligger og gemmer sig derinde .. Er du så blevet rigtig stor nu hvor du venter tvillinger eller er det ikke den store forskel fra de tidligere graviditeter?

Smiler skal jeg nok.... glæder mig til at vide hvad der gemmer sig derinde og mine piger med.... så jeg tror vi råber det ud over hele landet

Hmmm jeg syntes ikke selv den er så stor mere som i starten ,da jeg var 12 uger henne lignede det jeg var 20 uger henne. men nu står det lidt i stampe men har heller ikke taget mere en 2 kg på.

Hvad med dig er du blevet fin rund?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

CamillaSoefelt

Risen skriver:

Også mig ! .. Bliver så hyggeligt.. Har en mærkelig fornemmelse om at det bliver en dreng, men alle andre siger pige.. Så ved det ikke rigtig er i tvivl.. Hvad med dig?

Hehe, lige omvendt her.. Jeg har fornemmelsen af at det bliver en pige, mens alle andre siger en dreng..;0) Lidt sjovt..

Anmeld

8. januar 2010

Risen

lillemunk skriver:

Smiler skal jeg nok.... glæder mig til at vide hvad der gemmer sig derinde og mine piger med.... så jeg tror vi råber det ud over hele landet

Hmmm jeg syntes ikke selv den er så stor mere som i starten ,da jeg var 12 uger henne lignede det jeg var 20 uger henne. men nu står det lidt i stampe men har heller ikke taget mere en 2 kg på.

Hvad med dig er du blevet fin rund?

Ser frem til en opdatering så

hehe de kilo kommer nok lige pludselig ! Nope min mavse sker der ingenting ved, det var faktisk også en af grundene til lægebesøget.. Jeg er meget stor om aftenen og ligner en der skal føde men om morgenen er det bare en lille fedtdelle.. .. MEN MEN MEN jeg ved jo der ligger en derinde som er som den skal være nu .. Så håber snart at maven kommer til mig..

Anmeld

8. januar 2010

Risen

CamillaSoefelt skriver:

Hehe, lige omvendt her.. Jeg har fornemmelsen af at det bliver en pige, mens alle andre siger en dreng..;0) Lidt sjovt..

haha.. Jaa.. Så får du sikkert en dreng og jeg en pige

Anmeld

8. januar 2010

CamillaSoefelt

Risen skriver:

haha.. Jaa.. Så får du sikkert en dreng og jeg en pige

Ja.. Ku du lige se det?

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

Risen skriver:

Ser frem til en opdatering så

hehe de kilo kommer nok lige pludselig ! Nope min mavse sker der ingenting ved, det var faktisk også en af grundene til lægebesøget.. Jeg er meget stor om aftenen og ligner en der skal føde men om morgenen er det bare en lille fedtdelle.. .. MEN MEN MEN jeg ved jo der ligger en derinde som er som den skal være nu .. Så håber snart at maven kommer til mig..

Den skal nok komme

Forsvandt din mave bare ??? eller læser jeg forkert ?
ja det kommer er jeg da også sikker på .
. Har taget 25 kg på de 2 andre gange. men det tror jeg ikke jeg når denne gang men man skal aldrig sige aldrig

Anmeld

8. januar 2010

MM1987

Risen skriver:

Ja det skønt.. Har du nogle nyheder endnu?  

Nej, desværre...den trækker ud den her...

Jeg skal scannes igen mandag, og det kan gå alle veje, det kan blive til ingenting fordi jeg har for mange æg eller jeg kan blive insemineret tirsdag, og så er der nogen muligheder der imellem...

Så jeg væbner mig med tålmodig, og så må jeg se mandag...

Anmeld

8. januar 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Nej, desværre...den trækker ud den her...

Jeg skal scannes igen mandag, og det kan gå alle veje, det kan blive til ingenting fordi jeg har for mange æg eller jeg kan blive insemineret tirsdag, og så er der nogen muligheder der imellem...

Så jeg væbner mig med tålmodig, og så må jeg se mandag...

øv hvor synd.. Håber virkelig scanningen viser noget positivt! Det må være så hårdt at man bare skal vente og vente og vente.. .. Krydser alt hvad jeg har !

Anmeld

8. januar 2010

MM1987

Risen skriver:

øv hvor synd.. Håber virkelig scanningen viser noget positivt! Det må være så hårdt at man bare skal vente og vente og vente.. .. Krydser alt hvad jeg har !

1000 tak...

Jeg synes den her uge har været lidt strid...men det hjælper med gode nyheder, som dine i dag, for så ved jeg at der er noget godt i vente...

Anmeld

8. januar 2010

Risen

Mia Maia skriver:

1000 tak...

Jeg synes den her uge har været lidt strid...men det hjælper med gode nyheder, som dine i dag, for så ved jeg at der er noget godt i vente...

Arh det er super godt at hører at du har sådan en indstilling til det ! Det er klart det bedste ! Synes man hører om så mange der bliver gravide lige for tiden, som har haft svært ved det. Mon ikke du er en af de heldige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.