Den lovede opdatering!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

Risen

lillemunk skriver:

Ja man kan være noget så HYS men det skal man også ha lov til
Ja det er tvillinger de skulle meget gerne komme til verden til maj

ej hvor fantastisk !! Tillykke! Er det dine første så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Risen

CamillaSoefelt skriver:

Tillykke med det søde.. Godt at høre at alt er som det skal være..

Tak søde ! Så nu kan vi godt tage ud og shoppe snart

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

Risen skriver:

ej hvor fantastisk !! Tillykke! Er det dine første så?

smiler nej det bliver nummer 3 og 4 Har 2 dejlige piger i forvejen på godt 7 og 9½ år.
Hvornår har du termin og ved du hvad der gemmer sig inde i din hule

Anmeld

8. januar 2010

Risen

lillemunk skriver:

smiler nej det bliver nummer 3 og 4 Har 2 dejlige piger i forvejen på godt 7 og 9½ år.
Hvornår har du termin og ved du hvad der gemmer sig inde i din hule

Wow du får noget at se til så.. Har du set køn endnu så? 

Jeg er 15+4 idag, så ved desværre ikke hvad der gemmer sig derinde endnu. Men den 2 febuar skal jeg til MD scanning og der er jeg er i uge 20, så håber man kan se en lille tap eller ingen tap.. hehe.. Er blevet sat til den 28 juni.. Så der er laaang vej endnu. Pyhha.. Alt det ventetid.. .. Hvad med dig?

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

Risen skriver:

Wow du får noget at se til så.. Har du set køn endnu så? 

Jeg er 15+4 idag, så ved desværre ikke hvad der gemmer sig derinde endnu. Men den 2 febuar skal jeg til MD scanning og der er jeg er i uge 20, så håber man kan se en lille tap eller ingen tap.. hehe.. Er blevet sat til den 28 juni.. Så der er laaang vej endnu. Pyhha.. Alt det ventetid.. .. Hvad med dig?

Næææ jeg ved heller ikke hvad der gemmer sig derinde, skulle ha været til scanning i dag. (når man venter enægget tvillinger er man så heldig at man bliver scannet hver 14 dag) men har fået en ny tid til på tirsdag. Så der håber jeg man kan se det der er jeg i uge 19 +0.
Har termin den 8 juni men bliver sat igagn 14 før pga tvillinger. Så nu kan det godt blive Maj.

Anmeld

8. januar 2010

CamillaSoefelt

Risen skriver:

Tak søde ! Så nu kan vi godt tage ud og shoppe snart

Juhuu det glæder jeg mig til..;0) Det blir spændende at se hvad vi venter os.. Har du nogen ide om det blir en dreng eller pige?

Anmeld

8. januar 2010

Risen

lillemunk skriver:

Næææ jeg ved heller ikke hvad der gemmer sig derinde, skulle ha været til scanning i dag. (når man venter enægget tvillinger er man så heldig at man bliver scannet hver 14 dag) men har fået en ny tid til på tirsdag. Så der håber jeg man kan se det der er jeg i uge 19 +0.
Har termin den 8 juni men bliver sat igagn 14 før pga tvillinger. Så nu kan det godt blive Maj.

Spændende! Så må DU lige give en opdatering på hvad der ligger og gemmer sig derinde .. Er du så blevet rigtig stor nu hvor du venter tvillinger eller er det ikke den store forskel fra de tidligere graviditeter?

Anmeld

8. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det lyder godtnok dejligt. Tillykke med det!!!

Anmeld

8. januar 2010

Risen

CamillaSoefelt skriver:

Juhuu det glæder jeg mig til..;0) Det blir spændende at se hvad vi venter os.. Har du nogen ide om det blir en dreng eller pige?

Også mig ! .. Bliver så hyggeligt.. Har en mærkelig fornemmelse om at det bliver en dreng, men alle andre siger pige.. Så ved det ikke rigtig er i tvivl.. Hvad med dig?

Anmeld

8. januar 2010

Risen

Zafir skriver:

Det lyder godtnok dejligt. Tillykke med det!!!

Tak Zafir ! Føler også at jeg danser på en lyserød sky

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.