Hvad har i lavet idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Malou Vilma Nørgaard skriver:

årh dejligt med lidt morgen hygge, i sær i denne vinter kulde, det gør det bare lidt hyggeligere hehe..

ihh TILLYKKE  .. hvor dejligt.. og så amnden havde sørget for det hele, lyder som en dejlig dag..

kender det godt, men det såen jeg tænker når malou sover, så snupper jeg også en lur, inden hun vårgner inden hun skal havde mad, men så ender det med, jeg sidder opppe, og kan lige så godt vente til hun vårgner igen

Han er 16 mdr, så det er lang tid siden vi kunne tage amme morfar'er... Men vi klager heller ikke, han sover fast 12-13 timer hver nat og 2½-3 timer til middag, uanset om det er i dp eller herhjemme.

Og tak, ja det var rart - manden er god i et køkken...

Vi sidder også sådan i weekender, når han kommer ind fra middagslur'en. Der sidder vi så i sofa med dyne, nussere, sut og lidt tegnefilm/ mtv/ dyre program...

Om eftermiddagen kan han også lige få brug for at komme op på arm og putte med sut og nusseklude. Lige for at få ladet lidt op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ihh det lyder som en rigtig dejlig dag for jer

hold da op, en bage dag, gad godt kunne bage, og så mmf kage, gad jeg godt hehe ...

Anmeld

7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Frederic's moar skriver:

Han er 16 mdr, så det er lang tid siden vi kunne tage amme morfar'er... Men vi klager heller ikke, han sover fast 12-13 timer hver nat og 2½-3 timer til middag, uanset om det er i dp eller herhjemme.

Og tak, ja det var rart - manden er god i et køkken...

Vi sidder også sådan i weekender, når han kommer ind fra middagslur'en. Der sidder vi så i sofa med dyne, nussere, sut og lidt tegnefilm/ mtv/ dyre program...

Om eftermiddagen kan han også lige få brug for at komme op på arm og putte med sut og nusseklude. Lige for at få ladet lidt op.

ja okey hehe.. men den bruger jeg tit om dagen hold da op det var meget og så også en ordenlig lur til middag, hvor dejligt han sover igennem ...

jamen det da bare skønt, syntes også bare det er hyggeligt, selvom min datter ikke er så gammel, så det stadig super hygge hehe..

ja, det kan jeg godt forstå, så har han lige brug for det vigtiigste sut, nusse og moar hehe

Anmeld

8. januar 2010

lion

Hvad jeg lavede i går, var så lidt så muligt, da jeg de sidste par dage har ryddet op i lejlighed og kælderum, så alt er klar ti llillemanden kommer, omkring 19 feb.

Men jeg sad i flere timer på computeren, gik i br og købte noget legetøj til min datter og derefter hentede jeg hende, hjem og gøre klar til aftensmad. Slappe af på sofaen efter aftensmad med Cassandra. Så for en gang skyld sov godt i nat, fra 19 - 7, og vågnede kun 2 gange hvor vi kunne få hende til at sove igen inden for 5 min.

Anmeld

9. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

lion skriver:

Hvad jeg lavede i går, var så lidt så muligt, da jeg de sidste par dage har ryddet op i lejlighed og kælderum, så alt er klar ti llillemanden kommer, omkring 19 feb.

Men jeg sad i flere timer på computeren, gik i br og købte noget legetøj til min datter og derefter hentede jeg hende, hjem og gøre klar til aftensmad. Slappe af på sofaen efter aftensmad med Cassandra. Så for en gang skyld sov godt i nat, fra 19 - 7, og vågnede kun 2 gange hvor vi kunne få hende til at sove igen inden for 5 min.

lyder som en dejlig afslappende dag

årh dejligt, hun sov en lang nat søvn ser frem til malou bare sover længere end 2timer sammenhængende heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.