Hvad har i lavet idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Ja overskriften siger vist alt.. Jeg sidder her og skulle rigtig få vasket op, men orker det ikke, og malou og mathias er gået omkuld.. så i stedet vil jeg gerne hører havd i har lavet idag..

Hvad har i lavet idag?

Jeg kan starte:

Idag, har lille pigen og jeg været på hospitalet TIDLIGT, for at få tjekket om det hele går som det skal , og det gør det heldigvis efter, gik vi igennem strøget og fik shoppet en masse til prinsessen.. der er jo UDSALG heh.. så tog vi hjem og hyggede og fik begge en morfar så kom min dejlige forloved hjem, og så sagde han om vi ikke skulle tage på jensens bøfhus, så det gjorde vi, det var vildt hyggeligt så alt i alt en dejlig dag..

knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Becks

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Ja overskriften siger vist alt.. Jeg sidder her og skulle rigtig få vasket op, men orker det ikke, og malou og mathias er gået omkuld.. så i stedet vil jeg gerne hører havd i har lavet idag..

Hvad har i lavet idag?

Jeg kan starte:

Idag, har lille pigen og jeg været på hospitalet TIDLIGT, for at få tjekket om det hele går som det skal , og det gør det heldigvis efter, gik vi igennem strøget og fik shoppet en masse til prinsessen.. der er jo UDSALG heh.. så tog vi hjem og hyggede og fik begge en morfar så kom min dejlige forloved hjem, og så sagde han om vi ikke skulle tage på jensens bøfhus, så det gjorde vi, det var vildt hyggeligt så alt i alt en dejlig dag..

knus 

Lyder som en hyggelig dag

Jeg har været på job fra 7:40 til 15:12, arbejder i hjemmeplejen, men idag var en stille og rolig dag, havde kun én borger inden frokost, fordi jeg skulle være der til flyttemændende kom og pakkede hans lejlighed ned, og så fulgtes jeg med ham til han nye bolig på et plejehjem... En dejlig formiddag..

Da jeg kom hjem skrev jeg sammen med min kusine og den del af familien fordi min Onkel ( min kusines mand) døde igår..

Ellers har jeg vasket op og ryddet lidt op, og nu skal jeg snart i seng, for skal op kl kvart i kvalme i morgen tidlig

Knus

Anmeld

7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Tutter skriver:

Lyder som en hyggelig dag

Jeg har været på job fra 7:40 til 15:12, arbejder i hjemmeplejen, men idag var en stille og rolig dag, havde kun én borger inden frokost, fordi jeg skulle være der til flyttemændende kom og pakkede hans lejlighed ned, og så fulgtes jeg med ham til han nye bolig på et plejehjem... En dejlig formiddag..

Da jeg kom hjem skrev jeg sammen med min kusine og den del af familien fordi min Onkel ( min kusines mand) døde igår..

Ellers har jeg vasket op og ryddet lidt op, og nu skal jeg snart i seng, for skal op kl kvart i kvalme i morgen tidlig

Knus

lyder da som en hyggelig start på dagen

ej det jeg virkelig ked af at hører hvor er det synd..

ja burde også vaske op og rydde op, men gider bare ikke, årh hvor øv.. men på den anden side, blir jeg vækket af prinsessen hver anden til tredje time om natten

Anmeld

7. januar 2010

MORJESPERSEN

Her har vi alle 4 været syge hele dagen det har stået ud begge veje.... Men her til aften har jeg fået det bedre så jeg har gjort rent og ryttet op... og så har jeg bagt boller til manden Nu vil jeg i bad og så op og se lidt tv inden jeg skal sove, skal op kl 6 i morgen Det er hårdt når man har gået hjemme i næsten 18mdr og været herre over sin egen tid..

Anmeld

7. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Started dagen med at sidde og morgen hygge med dæmpet lys - Frederic pakket ind i et tæppe + nusseklude og hans sut, i vippe stolen. Elsker bare den hygge og god morgen putte'ri vi har.

Fylder jo 30 idag, dog været på arbejde 6.30 - 16....

Så det har været en travl dag på arbejde, starthjælp - hjulskift og brændte koblinger er et hit i de her sne/glatte dage...

Manden havde tændt levende lys i alle rum, lavet kanon lækker mad, til vi kom hjem...

Plejer at gå i seng her kl senest 21, men er først på vej nu...

Anmeld

7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

MORJESPERSEN skriver:

Her har vi alle 4 været syge hele dagen det har stået ud begge veje.... Men her til aften har jeg fået det bedre så jeg har gjort rent og ryttet op... og så har jeg bagt boller til manden Nu vil jeg i bad og så op og se lidt tv inden jeg skal sove, skal op kl 6 i morgen Det er hårdt når man har gået hjemme i næsten 18mdr og været herre over sin egen tid..

ihh hvor irriterende, men godt i har fået det bedre, og det lyder da lækkert med hjemmebagte boller mums

godt det ikke er mig der skla op så tidligt, kan jeg godt forstå, så det pludselig hårdt at stå op hehe

Anmeld

7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Frederic's moar skriver:

Started dagen med at sidde og morgen hygge med dæmpet lys - Frederic pakket ind i et tæppe + nusseklude og hans sut, i vippe stolen. Elsker bare den hygge og god morgen putte'ri vi har.

Fylder jo 30 idag, dog været på arbejde 6.30 - 16....

Så det har været en travl dag på arbejde, starthjælp - hjulskift og brændte koblinger er et hit i de her sne/glatte dage...

Manden havde tændt levende lys i alle rum, lavet kanon lækker mad, til vi kom hjem...

Plejer at gå i seng her kl senest 21, men er først på vej nu...

årh dejligt med lidt morgen hygge, i sær i denne vinter kulde, det gør det bare lidt hyggeligere hehe..

ihh TILLYKKE  .. hvor dejligt.. og så amnden havde sørget for det hele, lyder som en dejlig dag..

kender det godt, men det såen jeg tænker når malou sover, så snupper jeg også en lur, inden hun vårgner inden hun skal havde mad, men så ender det med, jeg sidder opppe, og kan lige så godt vente til hun vårgner igen

Anmeld

7. januar 2010

grinbidderen

jeg tog en fridag fra skolen idag og så sov den lille og jeg længe indtil. kl.07,40 hvor vi gjorde klar med morgenmad osv, og så skulle han i dagplejen og så tog jeg hjem til en veninde hvor vi lavede brunch og hyggede med en god film, og så ´tog jeg ned og hentet knægten en 1½ time før end normalt også tog vi ned i byen og hyggede og fik købt ind til aftens maden og så blev vi hentet af manden hvor vi så tog hjem og hyggede med frugt og joghurt og ellers leget også var det igang men maden og da kængten var blevet lagt til at sove kl19.00 så tog jeg op og hyggede med min sivgerinde. og kom hjem lidt i 22. lidt langt men det var mig hygge dag..

Anmeld

7. januar 2010

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Vi startede dagen med at sove over os... Eller manden gjorde så Victor var sur over ikke at få lov til at komme med far...

Derefter var jeg på arbejde fra 9-12 og derefter sad vi med talepædagogen til kl. 14:30...

Derefter mødtes vi med Mikkel i byen og fik købt Victors fødselsdag og ellers bare hygget os - i snevejr indtil vi kom hjem kl. 17 og så skulle der laves mad...

Så da Victor gik i seng klokken 20 kunne jeg få mig et varmt bad og så har den ellers bare stået på afslapning resten af aftenen...

Anmeld

7. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg har bagt bagt bagt. Skal holde fødselsdag i morgen.

Så har både været igang med en god gammeldags gulerodskage, cupcakes og har også forsøgt mig med min første mmf.

Har både lavet hjemmelavet chokomousse og bagt lagkagebunde. Så der har været godt gang i køkkenet idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.