TbCp skriver:
Ja så er de der igen, mareridtene.
Er vågnet grædende de sidste nætter.
Den anden nat drømte jeg at Carsten var gået i vrede med 3 andre kvinder. Jeg ledte efter ham hele natten og på et tidspunkt begyndte der at komme åbne kister med lig og jeg måtte kigge i dem allesammen for at se om han lå der.
I nat var det også noget med at han gik fra mig.
Har ellers haft en rimlig lang periode uden mareridt men nu er de desværre vendt tilbage.
Hader det og kan ikke falde i søvn om aftenen af frygt for hvad der kommer.....
Øv, det er bare så grimt med sådanne drømme.
Det er jo ens virkelighed, mens man er i det.... Rigtig ubehageligt, og det kan hænge ved længe og påvirke én i lang tid efter man er vågnet op også.
Træls at du sådan døjer med marridt ofte i perioder 
Og synd, hvis Liva skal opleve at få det ligesådan. Det håber jeg ikke!
Jeg ved at nogle bruger DRØMMEFANGERE....Men om det virker?!?
Men de er vist ikke så dyre at anskaffe, og der kan jo ikke ske noget ved, at give det et forsøg. TÆNK hvis nu sådan en lille ting KUNNE gøre en forskel. SÅ er det da bare om, at få sådan én lille fin en hængt op over Liva's seng også 
Jeg har også perioder med marridt. Men heldigvis ikke så ofte endda.
Men mine marridt er også MEGET VIRKELIGE for mig, mens jeg drømmer.
Og jeg kan være påvirket af det i lang tid efter jeg vågner også.
Som barn havde jeg en tryg drøm, som vendte tilbage igen og igen.
Der lettede vores hus fra jorden, og alt hvad jeg holdte af af ting og mennesker, var med. Så svævede vi rundt i vores egen lille verden dér, hvor intet kunne skade os eller ændre på noget 
En anden tilbagevendede drøm jeg ofte har haft, er én hvor jeg hæsblæser afsted og har travlt hele tiden for at nå ting ....skal kaste mig efter et tog som er ved at køre og har bare i det hele taget travlt hele tiden og skal passe på og redde ting, andre og mig selv. Meget stressende! Og når jeg vågner, kan jeg føle mig helt udmattet efter sådan en stressende og travl nat
.....så er det surt at skulle på arbejde!
Jeg har også haft en del ubehagelige drømme, hvor Kenneth forlader mig, eller er utro eller lyver og sårer mig. Og når jeg er vågnet, har jeg faktisk ind imellem båret nag ...hehe. Stakkels mand, han har jo intet gjort *griner* ....men det gjorde ondt og føltes så virkeligt, mens jeg drømte det. SÅ det kan godt lige tage lidt tid, at få følelsen ud af kroppen igen.
Jeg kan sagtens forstå dig. Jeg HADER selv at have marridt.
Og jeg håber for dig, at du snart må slippe af med dine igen....