ØV dumme dumme drømme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

TbCp

Ja så er de der igen, mareridtene.

Er vågnet grædende de sidste nætter.

Den anden nat drømte jeg at Carsten var gået i vrede med 3 andre kvinder. Jeg ledte efter ham hele natten og på et tidspunkt begyndte der at komme åbne kister med lig og jeg måtte kigge i dem allesammen for at se om han lå der.

I nat var det også noget med at han gik fra mig.

Har ellers haft en rimlig lang periode uden mareridt men nu er de desværre vendt tilbage.

Hader det og kan ikke falde i søvn om aftenen af frygt for hvad der kommer.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

oo

jeg skimmede lige hurtigt ned for at læse hvad dine mareridt bestod i, for jeg får normalt altid mareridt når jeg har læst om dine mareridt!! så jeg kan godt forstå du er nederen over de er vendt tilbage

Anmeld

7. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

jeg skimmede lige hurtigt ned for at læse hvad dine mareridt bestod i, for jeg får normalt altid mareridt når jeg har læst om dine mareridt!! så jeg kan godt forstå du er nederen over de er vendt tilbage

Nej nej du skal ikke få mareridt af dem også  

Jeg er bare så bange for at Liva har "arvet det gen"...

et er at jeg som voksen godt kan forstå det bare er en drøm og få dem rystet af mig igen.... men Liva forstår det jo ikke

Anmeld

7. januar 2010

oo

TbCp skriver:

Nej nej du skal ikke få mareridt af dem også  

Jeg er bare så bange for at Liva har "arvet det gen"...

et er at jeg som voksen godt kan forstå det bare er en drøm og få dem rystet af mig igen.... men Liva forstår det jo ikke

øj det havde jeg slet ikke tænkt på...!! nej det må være ret ubehageligt, især fordi hun jo heller ikke har ord nok til at forklare at hun har haft mareridt. altså har du haft dem fra du var helt lille??

Anmeld

7. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

øj det havde jeg slet ikke tænkt på...!! nej det må være ret ubehageligt, især fordi hun jo heller ikke har ord nok til at forklare at hun har haft mareridt. altså har du haft dem fra du var helt lille??

Ja jeg har altid haft rigtig mange mareridt...

Har perioder uden heldigvis da, men har så til gengæld også laaaaaange perioder hvor de kommer hver nat og ind imellem flere på en nat. Sådan har det været så længe jeg kan huske.

Men ved slet ikke om man kan "videregive" sådan noget til sine børn

Anmeld

7. januar 2010

oo

TbCp skriver:

Ja jeg har altid haft rigtig mange mareridt...

Har perioder uden heldigvis da, men har så til gengæld også laaaaaange perioder hvor de kommer hver nat og ind imellem flere på en nat. Sådan har det været så længe jeg kan huske.

Men ved slet ikke om man kan "videregive" sådan noget til sine børn

næh, det ved jeg heller ikke har du en fornemmelse af, at hun ofte har mareridt?

Anmeld

7. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

næh, det ved jeg heller ikke har du en fornemmelse af, at hun ofte har mareridt?

Ja det synes jeg desværre. Hun vågner tit grædende og kalder.

Den ene nat lå hun og råbte "nej nej det er min mor" 

Anmeld

7. januar 2010

oo

TbCp skriver:

Ja det synes jeg desværre. Hun vågner tit grædende og kalder.

Den ene nat lå hun og råbte "nej nej det er min mor" 

åh! føj! ja altså jeg har jo ikke nogen guldkorn at dele ud af, men det er da en rigtig rådden ting

Anmeld

7. januar 2010

Bondepigen

Årh ha, hader mareridt. Synd du skal døjes med dem!!!

Jeg tror osse Emma havde mareridt i går aftes, for hun vågnede og var fuldstændig utrøstelig, og vi måtte ikke røre hende, og tog vi hende op kastede hun sig bagover...

Men jeg tog hende med ind i stuen, hvor jeg tilbød hende et par chokoladeknapper (det plejer at hjælpe) men ikke engang det ville hun have. Endelig holdt hun da op med at græde, og vi sad og hyggede.

Hun fik lov at blive oppe en times tid, så hun kunne tænke på noget andet inden hun blev puttet igen, men hold da op mit hjerte blødte, og jeg kunne bare tude over at se min datter så ked af det og/eller bange...

Så jeg forstår dine bekymringer for om Liva har fået det gen, hvis sådan et gen findes...

Anmeld

8. januar 2010

Barbamama

jeg siger det lige igen: AMETYSTER!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.