Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KaMa skriver: He he. Jeg har virkelig svært ved bumser. Når jeg har haft kærester, som ville have mig til at fjerne den slags, har jeg konsekvent afslået! Jeg er uddannet kosmetolog, og jeg var rigtig god til at gå uden om de der betænde sataner (det skal man som kosme, men mange med trykke-trang, kan ikke altid lige styre det..) Nu har nemisis ramt mig. Nogle ekstra lemmer er vokset ud på ryggen... Er dog glad for, at de ikke sidder på kinderne
He he.
Jeg har virkelig svært ved bumser. Når jeg har haft kærester, som ville have mig til at fjerne den slags, har jeg konsekvent afslået! Jeg er uddannet kosmetolog, og jeg var rigtig god til at gå uden om de der betænde sataner (det skal man som kosme, men mange med trykke-trang, kan ikke altid lige styre det..)
Nu har nemisis ramt mig. Nogle ekstra lemmer er vokset ud på ryggen...
Er dog glad for, at de ikke sidder på kinderne
Jeg har desværre også i ansigtet...mega ØV!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Jeg har desværre også i ansigtet...mega ØV!!
Ja, jeg skal nok ikke glæde mig for tidligt. Jeg er jo kun i 6. uge, der kan stadig ske en blomstring...
KaMa skriver: Ja, jeg skal nok ikke glæde mig for tidligt. Jeg er jo kun i 6. uge, der kan stadig ske en blomstring...
Jeg har heldigvis ikke været så plaget (som forventet) men her den sidste uges tid blomstrer jeg lystigt....p.... irriterende Det er nok på den tid af måneden...haha
Jeg har ikke fået bumser endnu Tilgæld føler jeg mig som en bums, når mit energiniveau er så lavt...
Men energi nok til jagten på hakket spinat
Jeg var helt besat af trang til mælk da jeg ventede den første. En dag stod jeg nede i Netto og måtte knibe en tåre ved synet af alt det mælk. Jeg vidste at jeg måtte købe lige så meget jeg ville og det var bare så fantastisk.
Nu efter at have ammet 3 børn, kan jeg ikke døje mælk Jeg synes det er det mest ulækre der findes. Tænk at drikke kropsvæsken fra et andet dyr Det synes jeg bare er så mega ulækkert....
Mumto3 skriver: Jeg var helt besat af trang til mælk da jeg ventede den første. En dag stod jeg nede i Netto og måtte knibe en tåre ved synet af alt det mælk. Jeg vidste at jeg måtte købe lige så meget jeg ville og det var bare så fantastisk. Nu efter at have ammet 3 børn, kan jeg ikke døje mælk Jeg synes det er det mest ulækre der findes. Tænk at drikke kropsvæsken fra et andet dyr Det synes jeg bare er så mega ulækkert....
HAHAHAHAAH... Det er jo helt fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128