Du ved du er gravid når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.672 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du kører i 3 butikker for at få HAKKET spinat og IKKE helbladet spinat...

Når du står i netto og kan mærke skuffelsen i hele din krop, fordi det ENESTE du har lyst til at spise, er HAKKET stuvet spinat og der kun er helbladet - som ellers plejer at være skønt... Men IKKE idag.

Jeg nåede så til Lidl - som ligger hele vejen ind mod holbæk - modsat retning af hjem, hvor jeg finder at de har 'flødestuvet spinat'... ADRK. Jeg skal da ikke have nogen andre til at stuve min spinat...

SUK ...

Så jeg ender med at køre IND i Holbæk til Kvickly for at få min HAKKET spinat. Heldigvis var jeg i god tid, så jeg ikke kom for sent i bh

5+3 - hvordan mon det ender???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Assi

... og tillykke med graviditeten - fantastisk!

Anmeld

7. januar 2010

Lone Jakobsen

he he he.

jeg plejede at gå rundt i en butik, pludselig få øje på noget som jeg bare måtte ha....og derefter næsten flå pakken op inde jeg kom ud af butikken.

Anmeld

7. januar 2010

Vial

Jeg gad bare godt brændende at have lyst til andet end dansk vand. Kan slet ikke overskue alt det mad. Dvs kan godt få lyst, men når det skal spises, vil det ikke ned. Til gengæld har jeg for første gang fået bumser på ryggen og her er jeg løbet ind i første problem som single-gravid!

Anmeld

7. januar 2010

Diana...

Ha ha ha hvor er du bare god griner 

Anmeld

7. januar 2010

netdaddy

Min hustru venter nu vores andet barn og vi fik mistanke om at hun var gravid fordi hun spiste næsten det dobbelte af hvad hun plejer.

Anmeld

7. januar 2010

dorthemus

He he... jeg har også prøvet at gå en halvanden kilometers omvej hjem i stiv blæst og strid regn fordi jeg bare VILLE ha en fransk hotdog fra én bestemt pølsevogn  Spiser ellers ALDRIG åølser ved en pølsevogn med mindre jeg har været i byen...og det er unægteligt et stykke tid siden sidst

Anmeld

7. januar 2010

dorthemus

netdaddy skriver:

Min hustru venter nu vores andet barn og vi fik mistanke om at hun var gravid fordi hun spiste næsten det dobbelte af hvad hun plejer.

Ha ha...jeg har også oplevet mit livs ædegilde siden jeg fandt ud af at jeg var gravid....det har heldigvis stilnet lidt af, men de første tre måneder var stygge og pinlige

Anmeld

7. januar 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Jeg gad bare godt brændende at have lyst til andet end dansk vand. Kan slet ikke overskue alt det mad. Dvs kan godt få lyst, men når det skal spises, vil det ikke ned. Til gengæld har jeg for første gang fået bumser på ryggen og her er jeg løbet ind i første problem som single-gravid!

Jep velkommen til din anden teenage-alder  Jeg er også plaget af det på brystet og der har jeg ellers ALDRIG haft det før og mig der elsker nedringede bluser

Anmeld

7. januar 2010

Vial

dorthemus skriver:

Jep velkommen til din anden teenage-alder  Jeg er også plaget af det på brystet og der har jeg ellers ALDRIG haft det før og mig der elsker nedringede bluser

He he.

Jeg har virkelig svært ved bumser. Når jeg har haft kærester, som ville have mig til at fjerne den slags, har jeg konsekvent afslået! Jeg er uddannet kosmetolog, og jeg var rigtig god til at gå uden om de der betænde sataner (det skal man som kosme, men mange med trykke-trang, kan ikke altid lige styre det..)

Nu har nemisis ramt mig. Nogle ekstra lemmer er vokset ud på ryggen...

Er dog glad for, at de ikke sidder på kinderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.