baby2010 skriver:
Hej tøser,
jeg er sikkert ikke den eneste, men min mor driver mig til vanvid! Jeg ved jeg ikke kan ændre på hende, men kun ændre på den måde jeg reagerer på hendes opførsel. Det er bare som om jeg ikke kan styre det sommetider!!
Ingen kan få mit pis i kog på samme måde som hun kan. Selvom jeg har taget adskillige timers terapi omkring hende, så føler jeg mig stadig helt ude af stand til at standse konflikten, når hun først kommer i gang...
Er der nogen som kender det?
Det skal siges at min mor har psykiske problemer pga. en hård barndom - ingen diagnoser, men hun kan ikke tåle afvisninger og har en ekstremt egoistisk handlemåde. Jeg kan overordnet set ikke regne med hende. Hun skal holdes væk i armslængde, for eller skuffer eller sårer hun mig, når hun kommer tæt på.
Kender det ikk li med min mor,
Men min far kan jeg virkelig blive Gal på, Snakker os meget med min psykolog om ham, Han Valgte jo da jeg var 1 år han ikk ville se mig mere, og så 13 år senere ville han gerne igen, ( for der var jeg over børneperioden ) og jeg tog ham jo til mig, men Det viste sig bare at han Er pisse egoistisk, Han kunne ringe 30 min før han skulle hente mig for at jeg kunne se ham, og sige han ikk havde tid alligevel, og så stod min mor der med en grædende mig, og måtte aflyse hendes aftaler, han Glemte min fødselsdag 4 år i streng, og julegaven fik jeg heller ikk, Han interesserede sig ikk rigtigt for mig, Og den eneste grund til at han huskede min fødselsdag sidste år var pga hans kone og det at købe gave til mig til jul er kun pga hans kone, Han har bare altid Svigtet mig, og derfor er jeg meget meget Gal på ham, og snakker faktisk kun med ham når min kæreste sys vi li skal besøge dem, de ringer ikk selv til os og inviterer os, Og derfor har jeg os valgt at han ikk kommer til at være Morfar for mit barn, ( det bliver min mors Kæreste der gør det i stedet), han får titlen Bedstefar, og så må vi se om han er bedre til at være bedstefar for Barnet end han var til at være far for mig.
Min mor har ALDRIG villet tale ondt om min far foran mig, jeg skulle selv finde ud af hvordan han var, og Det har jeg så fundet ud af nu.