Bleer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

Anonym trådstarter

Naannaa87 skriver:

Sådan har jeg slet ikke tænkt på det, det er jo dejlig nemt og overskueligt det kan jeg lave mens william sover tak for din fine beskrivelse

OG der er sq ikke noget galt i at bruge billige bleer det er næsten dumt at lade vær!

Hihi, ja det er nemlig overskueligt

Ja, det er det da - troede bare man lagde flere penge.. Hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

prettybutterfly

Jeg har en datter på knap 5 uger, og hun skider altså rigtig meget! Vi har faktisk altid brugt over 10 bleer om dagen siden hun blev født, hvor af mindst 8 har været med lort. SÅ hvis du vil bruge libero til knap 3 kr stk er det 900 kr om måneden hvis du bruger 10 bleer. Hvis du køber de billige til 1 kr stk som fx fra aldi(er rigtig gode og bløde) så er det mindst 300 om måneden hvis du kan klare den med 10 i døgnet. Så jeg ville nok sige 350-400 for en sikkerheds skyld med billigbleer.

Anmeld

7. januar 2010

Anonym trådstarter

prettybutterfly skriver:

Jeg har en datter på knap 5 uger, og hun skider altså rigtig meget! Vi har faktisk altid brugt over 10 bleer om dagen siden hun blev født, hvor af mindst 8 har været med lort. SÅ hvis du vil bruge libero til knap 3 kr stk er det 900 kr om måneden hvis du bruger 10 bleer. Hvis du køber de billige til 1 kr stk som fx fra aldi(er rigtig gode og bløde) så er det mindst 300 om måneden hvis du kan klare den med 10 i døgnet. Så jeg ville nok sige 350-400 for en sikkerheds skyld med billigbleer.

Tak for svaret - så var jeg alligevel ikke helt galt på den med de 500,- Den skriver jeg mig lige bag øret! og retter i budgettet

Anmeld

7. januar 2010

Anonym trådstarter

- skriver:

Hvilke bleer har du tænkt dig at bruge?

Vi har en dreng der nu er en måned g har købt 3 pakker newborn bleer i REMA1000 + en pakke 3-6 kg bleer i ALDI.

3 * 25 = 75
1 * 80 = 80

i alt 155 kr på bleer til ham på en måned

Vi har en rema ikke langt fra os, og de har vidst nogle som ikke er så dyre, men er de gode nok? Har ikke lige sat mig så meget ind i det endnu

Men det var da heller ikke galt

Anmeld

7. januar 2010

DortheSimonsen

Anonym skriver:

Hej derude Jeg sidder lige og laver budget over 2010.. Og jeg skal jo have bleer med ind i budgettet, men men men...

Jeg har termin i marts måned, med mit første barn, så tænkte om der var nogen der kunne fortælle mig hvad I lægger af penge til bleer om måneden??? Sådan ca.

Kram...

Hejsa.

Jeg bruger bleer ude fra Lidl.
Jeg synes det er de bedste!
Startede på dem fra Aldi, men synes tit Victor tissede igennem dem, eller afføringen røg ved siden af. 

Anmeld

7. januar 2010

Anonym trådstarter

DortheSimonsen skriver:

Hejsa.

Jeg bruger bleer ude fra Lidl.
Jeg synes det er de bedste!
Startede på dem fra Aldi, men synes tit Victor tissede igennem dem, eller afføringen røg ved siden af. 

Hedder de noget, dem fra Lidl?? Jeg handler ikke så meget der, men den ligger heller ikke så langt fra mig..

Hvad koster de per pakke?

Anmeld

7. januar 2010

DortheSimonsen

Anonym skriver:

Hedder de noget, dem fra Lidl?? Jeg handler ikke så meget der, men den ligger heller ikke så langt fra mig..

Hvad koster de per pakke?

De hedder Toujours. Dem Victor bruger er str. 4-9kg. I en pakke er der 56 bleer og de koster 53,95,-  

Anmeld

7. januar 2010

Anonym trådstarter

DortheSimonsen skriver:

De hedder Toujours. Dem Victor bruger er str. 4-9kg. I en pakke er der 56 bleer og de koster 53,95,-  

Det var jo heller ikke alverden at bruge på bleer... Dem må jeg da lige se på så

Tak for svaret!

Anmeld

7. januar 2010

DortheSimonsen

Anonym skriver:

Det var jo heller ikke alverden at bruge på bleer... Dem må jeg da lige se på så

Tak for svaret!

Det var skam så lidt

Anmeld

7. januar 2010

Anonym trådstarter

- skriver:

Vi var fint tilfredse med dem

Men til daglig normal brug bruger vi aldi´s. Billige, gode og aldi ligger tæt på os.

Ok, super.. Så er der jo ikke andet for at prøve mig frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.