Naannaa87 skriver:
Hej med dig 
Jeg kunne godt tænke mig at hører hvordan man ligger budget over 2010? Hvis det kan lade sig gøre er det da noget jeg godt kunne tænke mig at kaste mig ud i 
Mht bleer, jeg har en søn på 2 mdr og jeg køber de billige i aldi, de er lige så gode som de dyrer og så kan du få 80 bleer for 80 kr..
Tror måske William bruger imellem 6-9 bleer om dagen, det er lidt forskelligt hehe..
Knus fra Nanna 
Hihi, tak for svaret
Jeg havde heller ike tænkt mig at bruge Pampers eller noget, så det er dejligt at vide jeg ikke er den eneste 
Jamen jo, jeg skriver bare alle mine faste udgifter måned for måned... Altså fx så ved jeg hvor mange penge jeg skal overfører hver måned til min Budget konto - hvor de hver især bare hæver fra jo..
Ca. sådan her ser det ud:
Budget : (Så skriver jeg det beløb der hæves hver måned til husleje m. vand+varme+el, internet+ antenne, bil, benzin måske og de ting)
Forbrugskonto : (denne konto er kun til madpengene og de faste udgifter som fx pleje og hygiejne og de ting)
Gæld hver måned : (Her kommer det beløb man skylder fx banken for et huslån eller indskud eller hvad man nu har af penge man har lånt)
Gaver og div: (Læg de penge du ved du vil bruge på gaver eller fornøjelser)
Tandlæge/læge besøg: (Jeg lægger et beløb hver måned til fx tandlæge, så jeg ikke pludseligt skal rive 2.000,- op af lommen, men kan hæve de penge jeg har lagt til side)
Og sådan bliver jeg ved indtil til sidst på siden, står der : Tilgode : Og så kommer beløbet man har "til sig selv" ... For du trækker selvfølgelig dine udgifter, du har skrevet her, fra det beløb du har til rådighed hver måned
Og så har man pludseligt et overblik over hvad man har at bruge af
Meget smart!!!
Det er svært, da dette ikke er exel eller noget, men håber du forstod sådan lidt i hvert fald