Hvordan f***** slog/slår i ventetiden ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

Ox.

Jeg tøffede rundt til alle folk jeg kendte hele tiden, synes ventetiden var ulidelig, og da jeg så blev deltidssygemeldt blev det endnu værre ...

Men så gik jeg næsten 14 dage over tid, det var det værste! hehe .. Men hold dig igang, motioner eventuelt lidt, besøg venner, familie, orden værelse ... det fik jeg tid til at nogenlunde gå med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg skriver jo speciale... eller... jeg siger til folk at jeg skriver, i virkeligheden dovner jeg bare...

Men ellers har jeg den kedelige tendens med at shoppe mig ud af kedsomhed, både på nettet og "irl" som man siger på nudansk...

Lige nu sidder jeg på Lynfabrikken med mine bedste veninder, en latte og den bærbare og "skriver speciale"...Senere i dag tager jeg hen og hører noget lækker hyggemusik på en fyraftensbar - det kan man altså godt selvom man er med rogn...

Men ellers så ser jeg jo familie og venner så meget som muligt - hvad havde du fået tiden til at gå med hvis du ikke var gravid? Med mindre du KUN interesserer dig for ekstremsport så synes jeg da at du skal gøre det samme som du plejer og nyde det den sidste tid inden alt vendes op og ned...

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.