Hvordan f***** slog/slår i ventetiden ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Bare mig..

Ja, jeg er ved at gå til af utålmodighed. Jeg kan slet ikke vente til, at de oppe på sygehuset siger "Ja, du må gerne blive heroppe! Du kommer ikke hjem før du har din datter med!"

Hvad lavede i mens i bare gik og ventede? Nogen gode ideer til hvad jeg kan foretage mig? Jeg går på Hf, men alligevel er tiden så forbandet lang.

Marikka 22+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

stine_olesen

Tj kafe besøg og hygge med veninder og ikke mindst masser af hygge tid med manden, for freden og søven og tiden får du ikke bare lige tilbage når du har født Man kan slet ikke forestille sig hvor hængt op m,an bliver efter og hvor meget overskud der skal til bagefter til at gøre alle de ting igen, så hvis jeg var dig ville jeg bare gå og nyde venner, manden og freden

Anmeld

7. januar 2010

Bare mig..

stine_olesen skriver:

Tj kafe besøg og hygge med veninder og ikke mindst masser af hygge tid med manden, for freden og søven og tiden får du ikke bare lige tilbage når du har født Man kan slet ikke forestille sig hvor hængt op m,an bliver efter og hvor meget overskud der skal til bagefter til at gøre alle de ting igen, så hvis jeg var dig ville jeg bare gå og nyde venner, manden og freden

Det gør jeg i fulde drag nu, men shit hvor synes jeg bare at 18 uger er lang tid. - til det er termin.

Anmeld

7. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg har indtil nu hygget mig med små indkøb til prinsessen, indrettet børneværelse, lavet lister - maaange lister , og forsøgt at ordne alle de tunge ting som jeg ved jeg ville have svært ved at nå senere. Nu skriver jeg speciale på studiet og har eksamen 3 uger inden terminen..så jeg glæder mig til min barsel hvor jeg skal ligge med stængerne oppe og lave ingenting! læse gode bøger, måske fylde fryseren op og ellers bare vente og sove længe

Knus Caroline, 32+6

Anmeld

7. januar 2010

jane1985

Jeg tænkte faktisk det samme da jeg blev gravid, at tiden bare gik langsomt. Men jeg er også ved at tage min hf, så selvom jeg er gået på barsel tager jeg stadig i skole for at lede tankerne lidt væk fra gradiviteten, selvom det er meget svært! Men tro mig tiden flyver ligepludseligt hurtigt, enden man ser sig om er der ikke lang tid tilbage om man undre sig lidt over hvordan tiden er gået så hurtigt.. jeg har kun 6 uger tilbage og føler lidt nogengange at det var igår vi fandt ud af at vi skal have vores søn

Anmeld

8. januar 2010

baby2010

Jeg er også ved at DØ af kedsomhed nogle dage! Siden jeg blev færdig med mit studie i sept. 2009 har jeg ikke haft noget at lave - altså jobmæssig/uddannelsesmæssigt.

DET ER VIRKLIG LANG TID!!! Jeg læste faktisk en artikel om stress - vidste I, at størstedelen af stressede mennesker er ledige?? Det er faktisk stressende at gå hjemme uden at have noget at stå op til.

Nå, men så til sagen. Jeg laver også lister over ting som jeg skal have gjort - det kan både være en liste til en enkelt dag, men jeg har også en liste over ting som jeg skal nå inden fødslen (om 8 uger).

Min liste indeholder følgende:

- se serier på www.surtthechannel.com - her ser jeg Americas Next Top Model, Grey's Anatomy, Gossip Girl - og andet bras 

- PC spil "Monkey Island" - virkelig nørdet

- I Planetariet og se en film

- I bio

- Spise ude en sidste gang med manden

- Rydde op i mine papirer - rodeskuffen, du ved

- Tilmelde mig en masse konkurrencer på nettet

- Arrangere 80'er aften med manden - se film og spise burgere

- Laaaang liste med folk jeg skal nå at se inden fødslen, familie, veninder osv.

- Pedicure?

- Ansigtsbehandling (den klarer jeg dog selv - kan stadig nå mine fødder, i modsætning til tærerne)

- Sy et tørklæde

- Bestille nogle ting til mig selv online

- Købe en adressebog og skrive alles adresse ned i

Udover alt dette så har jeg fået meget tid til at gå med at købe babyting og bage en masse lækre ting. Jeg har syet sofapuder til sofaen. Jeg styrketræner og svømmer...  Hmmm så kan jeg vist ikke komme på mere...

Anmeld

8. januar 2010

baby2010

baby2010 skriver:

Jeg er også ved at DØ af kedsomhed nogle dage! Siden jeg blev færdig med mit studie i sept. 2009 har jeg ikke haft noget at lave - altså jobmæssig/uddannelsesmæssigt.

DET ER VIRKLIG LANG TID!!! Jeg læste faktisk en artikel om stress - vidste I, at størstedelen af stressede mennesker er ledige?? Det er faktisk stressende at gå hjemme uden at have noget at stå op til.

Nå, men så til sagen. Jeg laver også lister over ting som jeg skal have gjort - det kan både være en liste til en enkelt dag, men jeg har også en liste over ting som jeg skal nå inden fødslen (om 8 uger).

Min liste indeholder følgende:

- se serier på www.surtthechannel.com - her ser jeg Americas Next Top Model, Grey's Anatomy, Gossip Girl - og andet bras 

- PC spil "Monkey Island" - virkelig nørdet

- I Planetariet og se en film

- I bio

- Spise ude en sidste gang med manden

- Rydde op i mine papirer - rodeskuffen, du ved

- Tilmelde mig en masse konkurrencer på nettet

- Arrangere 80'er aften med manden - se film og spise burgere

- Laaaang liste med folk jeg skal nå at se inden fødslen, familie, veninder osv.

- Pedicure?

- Ansigtsbehandling (den klarer jeg dog selv - kan stadig nå mine fødder, i modsætning til tærerne)

- Sy et tørklæde

- Bestille nogle ting til mig selv online

- Købe en adressebog og skrive alles adresse ned i

Udover alt dette så har jeg fået meget tid til at gå med at købe babyting og bage en masse lækre ting. Jeg har syet sofapuder til sofaen. Jeg styrketræner og svømmer...  Hmmm så kan jeg vist ikke komme på mere...

VRØVL - ang. ansigtsbehandling, så kan jeg stadig nå mit ansigt i modsætning til mine tæer!

Anmeld

8. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

læste læste læste... specielt ALLE Danielle Steel bøger jeg ku få fat på

ellers brugte jeg tiden med veninder, og mors dagplejebørn
Og sov længe- det gør jeg stadig, men slutter på mandag. der starter datteren i dagpleje

Anmeld

8. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Astrids-mor skriver:

læste læste læste... specielt ALLE Danielle Steel bøger jeg ku få fat på

ellers brugte jeg tiden med veninder, og mors dagplejebørn
Og sov længe- det gør jeg stadig, men slutter på mandag. der starter datteren i dagpleje

Gør alt det som du ikke regner med at kan med barn

Anmeld

8. januar 2010

Valle81

Jeg havde fuldtidsarbejde, og havde aldrig den følelse af at jeg bare røv kedede mig og var så utålmodig.

Jeg havde et atkivt liv med venner og veninder, var til fester næsten hver weekenden, hvor jeg bare hyggede mig for hårdt uden at drikke og ryge:0)

Elskede at være gravid og nød hvert et minut:0)

Nu er jeg gravid for 2. gang, synes ikke tiden er lang, men er utålmodig, fordi nu ved jeg hvilke dejlige tider jeg går i vente:0)

Christina

30+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.