Jeg er også ved at DØ af kedsomhed nogle dage! Siden jeg blev færdig med mit studie i sept. 2009 har jeg ikke haft noget at lave - altså jobmæssig/uddannelsesmæssigt.
DET ER VIRKLIG LANG TID!!! Jeg læste faktisk en artikel om stress - vidste I, at størstedelen af stressede mennesker er ledige?? Det er faktisk stressende at gå hjemme uden at have noget at stå op til.
Nå, men så til sagen. Jeg laver også lister over ting som jeg skal have gjort - det kan både være en liste til en enkelt dag, men jeg har også en liste over ting som jeg skal nå inden fødslen (om 8 uger).
Min liste indeholder følgende:
- se serier på www.surtthechannel.com - her ser jeg Americas Next Top Model, Grey's Anatomy, Gossip Girl - og andet bras 
- PC spil "Monkey Island" - virkelig nørdet
- I Planetariet og se en film
- I bio
- Spise ude en sidste gang med manden
- Rydde op i mine papirer - rodeskuffen, du ved
- Tilmelde mig en masse konkurrencer på nettet
- Arrangere 80'er aften med manden - se film og spise burgere
- Laaaang liste med folk jeg skal nå at se inden fødslen, familie, veninder osv.
- Pedicure?
- Ansigtsbehandling (den klarer jeg dog selv - kan stadig nå mine fødder, i modsætning til tærerne)
- Sy et tørklæde
- Bestille nogle ting til mig selv online
- Købe en adressebog og skrive alles adresse ned i
Udover alt dette så har jeg fået meget tid til at gå med at købe babyting og bage en masse lækre ting. Jeg har syet sofapuder til sofaen. Jeg styrketræner og svømmer...
Hmmm så kan jeg vist ikke komme på mere...