tatovering :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

Assi

God fornøjelse ...og pas på - man synes hurtigt, man da skal ha en mere! Jeg er dog stoppet ved 2 (regner jeg med )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Muffinmus

Malou Vilma Nørgaard skriver:

skal havde lavet nederst på ryggen i en af sidderne

okey, håber ikke det er et sted der gør meget ondt hehe.. ja det der mange der siger, eller alle dem jeg kender der har fået lavet , siger det.. men kunne bare ikke forestille mig man bliver afhængig af det.. men der jo nok noget om det, når der er så mange der siger det

Enig:-)

Man kan godt blive afhændig af det skidt....

Har selv 2, en i hver side nederst på ryggen, der hvor du også vil have din. Synes IKKE det gjorde ondt, ikke mere en et alm tandlæge besøg gør..kan sagtens tale og hygge i mens.

Anmeld

7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

LotteGabriella skriver:

woow det bliver spændende Husk at ta' et billede af den, så vi kan se den....den lyder til at blive rigtig fin, har læst videre

Har selv 3 og har planlagt at få en til som jeg vil ha' lavet til sommer

hihi det skal jeg nok glæder mig også herre meget..

okey, havd skal du havde lavet så??

Anmeld

7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Tina2 skriver:

På ryggen har jeg 16 stjerner i forskellige str og med skygger. De tre er så større end de andre og i farve- 2 blå og en rød. Symboliserer mine to børn og min mand:-)

Den på armen har jeg haft i 14 år, er egentlig glad nok for den, synes bare den er for lille, så skal ha' den dækket af en ny:-)

hold da op, det lyder fedt

okey, kan man godt det, uden man kan se den gamle?

Anmeld

7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Assi skriver:

God fornøjelse ...og pas på - man synes hurtigt, man da skal ha en mere! Jeg er dog stoppet ved 2 (regner jeg med )

hihi. det kan jo være duuu liiiige finder et motiv, har jeg ihvertfald hørt mange sige

Anmeld

7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

MariaE skriver:

Enig:-)

Man kan godt blive afhændig af det skidt....

Har selv 2, en i hver side nederst på ryggen, der hvor du også vil have din. Synes IKKE det gjorde ondt, ikke mere en et alm tandlæge besøg gør..kan sagtens tale og hygge i mens.

nååårh okey, tænkte at jeg nærmest ville sidde og tude, og min mor skal med, så hun kan holde malou, så det kunne være kønt, men hvis man kan føre en samtale, så det jo fint nok hehe

Anmeld

7. januar 2010

Muffinmus

ork ja, det skal du nemt klare....:-)Kunne sagtens grine og have det hyggeligt med dem i shoppen da jeg var der sidst.

Men lyden af maskinen vil nok være for meget for dit banr i længden...den er lidt lige som tandlæge boret, en lyd man får spat af:-)

Så måske din mor bare skulle gå en tur i mens.

Anmeld

7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

MariaE skriver:

ork ja, det skal du nemt klare....:-)Kunne sagtens grine og have det hyggeligt med dem i shoppen da jeg var der sidst.

Men lyden af maskinen vil nok være for meget for dit banr i længden...den er lidt lige som tandlæge boret, en lyd man får spat af:-)

Så måske din mor bare skulle gå en tur i mens.

okey, det lyder super godt, for folk har bare sagt det er det værste i verden, så blev lige lidt skreæmt hehe

okey, vidste ikke det larmede, men ja det skal hun nok så

Anmeld

7. januar 2010

Tina2

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hold da op, det lyder fedt

okey, kan man godt det, uden man kan se den gamle?

Den jeg har er sort, og den jeg skal ha lavet er der ret meget sort i men også lidt farve, så skal bare ha det sorte henover den der er der nu:-)

Anmeld

7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Tina2 skriver:

Den jeg har er sort, og den jeg skal ha lavet er der ret meget sort i men også lidt farve, så skal bare ha det sorte henover den der er der nu:-)

nårh okey, så det jo ikke så svært at farve over, hvis det er samme farve heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.