tatovering :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
27 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Så har jeg endelig fået bestilt tid til tatovøren (staves), så i overmorgen, så skal jeg ind at have den lavet.. er så spændt og så nervøs for om det gør så ondt som folk siger... uhh..

men som jeg siger til mig selv, så har jeg næsten lige født, det kan umuligt gøre mere ondt end det hehe

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvad skal du have lavet??

Kh. Katja - som skal have taget sig sammen til, at finde ud af, hvor hun gerne vil have tatoveret Luka og Lina henne på kroppen

Anmeld

7. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

hvad skal du ha lavet

Anmeld

7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

jeg skal havde lavet en sommerfugl for malou, og så nogle blomster omkring heh.. altså ved ike helt hvordan det skal være, men sådan noget.. og så skal der være et m, et sted i tatoveringen

Anmeld

7. januar 2010

Tina2

Spændende! Hvor på kroppen skal den laves? Du kan godt glæde dig, synes ikke smerten er så slem, men kommer selvfølgelig an på hvor den skal laves.....

Man bli'r sgu afhængig af det

Anmeld

7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Tina2 skriver:

Spændende! Hvor på kroppen skal den laves? Du kan godt glæde dig, synes ikke smerten er så slem, men kommer selvfølgelig an på hvor den skal laves.....

Man bli'r sgu afhængig af det

skal havde lavet nederst på ryggen i en af sidderne

okey, håber ikke det er et sted der gør meget ondt hehe.. ja det der mange der siger, eller alle dem jeg kender der har fået lavet , siger det.. men kunne bare ikke forestille mig man bliver afhængig af det.. men der jo nok noget om det, når der er så mange der siger det

Anmeld

7. januar 2010

Tina2

Malou Vilma Nørgaard skriver:

skal havde lavet nederst på ryggen i en af sidderne

okey, håber ikke det er et sted der gør meget ondt hehe.. ja det der mange der siger, eller alle dem jeg kender der har fået lavet , siger det.. men kunne bare ikke forestille mig man bliver afhængig af det.. men der jo nok noget om det, når der er så mange der siger det

Ja, man får bare lyst til flere:-)

Jeg har på overarmen og så fra øverst på ryggen til ned midt på ryggen og var det yderste der gjorde mest ondt- altså det længst ud i siden. Men det gør altså ikke ondt ONDT!!!!  Er bestemt til at holde ud.....

Den på armen gjorde ikke ondt...

Anmeld

7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Tina2 skriver:

Ja, man får bare lyst til flere:-)

Jeg har på overarmen og så fra øverst på ryggen til ned midt på ryggen og var det yderste der gjorde mest ondt- altså det længst ud i siden. Men det gør altså ikke ondt ONDT!!!!  Er bestemt til at holde ud.....

Den på armen gjorde ikke ondt...

okey, altså den kommer nok til at sidde i siden, men på ryggen, hvis du forstår heh.. okey, bare det er til at holde ud

havd har du på armen?

ej den lyder fed, at den går fra toppen af ryggen til bunden

Anmeld

7. januar 2010

LotteGabriella

Så har jeg endelig fået bestilt tid til tatovøren (staves), så i overmorgen, så skal jeg ind at have den lavet.. er så spændt og så nervøs for om det gør så ondt som folk siger... uhh..

men som jeg siger til mig selv, så har jeg næsten lige født, det kan umuligt gøre mere ondt end det hehe

knus

woow det bliver spændende Husk at ta' et billede af den, så vi kan se den....den lyder til at blive rigtig fin, har læst videre

Har selv 3 og har planlagt at få en til som jeg vil ha' lavet til sommer

Anmeld

7. januar 2010

Tina2

Malou Vilma Nørgaard skriver:

okey, altså den kommer nok til at sidde i siden, men på ryggen, hvis du forstår heh.. okey, bare det er til at holde ud

havd har du på armen?

ej den lyder fed, at den går fra toppen af ryggen til bunden

På ryggen har jeg 16 stjerner i forskellige str og med skygger. De tre er så større end de andre og i farve- 2 blå og en rød. Symboliserer mine to børn og min mand:-)

Den på armen har jeg haft i 14 år, er egentlig glad nok for den, synes bare den er for lille, så skal ha' den dækket af en ny:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.