Jeg ville ønske at jeg vidste at alt ikke behøver at være perfekt.
At man ikke skal have alt, have alt nyt, have et hus der skinner og ikke et støvfnug, at det var okay at have fedtet hår i dage fordi man ikke nåede i bad osv osv.
Jeg var alene mor, og ung ( 22 år) og følte jeg skulle bevise ekstra meget og sled mig nærmest op i rengøring og amning, og slappede egentlig aldrig rigtig af. Troede jo nærmest min sp ville indberette mig, hvis der stod to tallerkener i køkkenvasken...........
Ville ønske jeg vidste at jeg ofte selv vidste bedst, at sundhedsplejesker også tager fejl. Min datter var og er et lille gemyt, som ikke igtig spiste ret meget, og jeg blev med min aming hylet ud af den af min sundhedsplejeske for har du mælk nok er der noget i vejen og bla bla bla. Amning gik i stå hun fik flaske og spiste stadig ikke meget. Hun var som hun var, og var sund og rask osv.
Så ville groft sagt ønske at jeg havde vist at jeg kunne sige til min sp: Ti så stille med skemaer, mål, millilitre osv min datter STOR trives. Men som førstegangs mor så tror man nærmest SP er Gud, men det er de ikke:0)
Knus
Christina, 30+3, som håber oplevelsen denne gang bliver helt helt anderledes:0)
Anmeld