Senge fra jysk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

Mpeaze

Mie A skriver:

Vi har lidt kig på den der hedder plus B60 - det er en boxmadras som de har på tilbud nu. Hvis du vil høre ham ad, så ville det være super

Hej Mie,

Plus B60 er ikke noget dårligt valg. Vores bedste 'PLUS' madras med 5 komfortzoner. Komfortzoner er en inddeling som sikrer at du bliver støttet bedst muligt, hvor kroppen falder tungest.

Det er svært at sige dig hvilken madras du/i skal vælge, men gå ned i den lokale Jysk og afprøv madrassen. Derudover kan det også lade sig gøre at prøve madrassen hjemme, ved at købe den og blot lade plastic'en sidde på, lave åndehuller langs siden og rede madrassen op med rullemadras samt lagen og ellers sove på den i 10-14 dage, som er den almindelige tilvænningstid på kroppen.

Du er også velkommen til at ringe til os i min afdeling og høre nærmere om de forskellige madrasser.

Mit personlige bedste valg ville til 95% af samtlige kunder til være Gold B30 som vi netop også nu har på tilbud.

Ring ellers gerne til mig eller en af mine kolleger i biksen på 72184230

//Kim

PS. er der igen mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Becks

Mpeaze skriver:

Det kan ske der sidder knaster i træet. Det er ikke umuligt da træ er et naturmateriale og det ikke kan udelukkes. Vi yder netop, af samme grund - minimum 10 års garanti på stel og fjedre, på samtlige madrasser som anbefales til at sove på hver nat.

//Kim

Ja, men de knækker simpelthen midt over, så madrassen buer ned på gulvet i midten.. Hm jeg har ingen penge fået retur, da de siger det er min egen skyld hver gang

Anmeld

7. januar 2010

Mpeaze

Tutter skriver:

Ja, men de knækker simpelthen midt over, så madrassen buer ned på gulvet i midten.. Hm jeg har ingen penge fået retur, da de siger det er min egen skyld hver gang

Garantien indebærer ikke at man får sine penge tilbage, men at produktet bliver ombyttet til det samme, eller et lignende produkt. Henvis til garantibeviset i tilfælde af andet. Det kræver dog at madrassen er vedligeholdt efter plejevejledningen.

Anmeld

7. januar 2010

Becks

Mpeaze skriver:

Garantien indebærer ikke at man får sine penge tilbage, men at produktet bliver ombyttet til det samme, eller et lignende produkt. Henvis til garantibeviset i tilfælde af andet. Det kræver dog at madrassen er vedligeholdt efter plejevejledningen.

Det er de, for købte en rullemadras de anbefalede til og lægge oven på topmadrassen, rullemadrassen bliver vasket regelmæssigt osv.

Men vil da klart henvise til den, når det sker med jeg har nu, for det kan jeg mærke den er ved.. Vender ellers sengen 1 gang om måneden, så jeg ikke ligger i samme side altid

Tak for din hjælp og dine input

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.