Senge fra jysk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.412 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Mie A

Nogle der har en seng fra Jysk? - Ja og hvilken? Vil gerne høre erfaringer? Både gode og dårlige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Lone Jakobsen

mener at min søns seng er fra jysk. det er sådan en man kan gøre kortere og længere. den er super simpel at samle og den er nu i brug til barn nr. 2.  min seng købte jeg vist også i jysk, det er en simpel madras med stål rør i begge ender... altså som hovedgærde og nede ved fødderne. (ved ikke om du forstår)

Anmeld

7. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Min mand arbejder i jysk. Er der nogen bestemt du har kig på, så kan jeg spørge ham om et ærligt og professionelt svar

Selv har vi kun haft senge fra jysk og de har været tip top. Men et råd....vær ikke nærig, du skal trods alt tilbringe store dele af døgnet i den.

Anmeld

7. januar 2010

Nadi

Vores seng er også fra JYSK og den er helt fin -skriver "kun" fin fordi jeg gerne vil have elevations seng  

Anmeld

7. januar 2010

Mie A

RikkeØ skriver:

Min mand arbejder i jysk. Er der nogen bestemt du har kig på, så kan jeg spørge ham om et ærligt og professionelt svar

Selv har vi kun haft senge fra jysk og de har været tip top. Men et råd....vær ikke nærig, du skal trods alt tilbringe store dele af døgnet i den.

Vi har lidt kig på den der hedder plus B60 - det er en boxmadras som de har på tilbud nu. Hvis du vil høre ham ad, så ville det være super

Anmeld

7. januar 2010

sola

vi har da både madras og dyner fra jysk - perfekt!

Anmeld

7. januar 2010

sola

vi har da både madras og dyner fra jysk - perfekt!

Anmeld

7. januar 2010

Becks

Jeg er nu på min 3 boxmadras fra Jysk indenfor 2½ år, og det er noget værre bras synes jeg - Ellers har jeg bare været enormt uheldig.. Træstykkerne under madrassen knækker simpelthen...

Anmeld

7. januar 2010

signe117

Mie A skriver:

Vi har lidt kig på den der hedder plus B60 - det er en boxmadras som de har på tilbud nu. Hvis du vil høre ham ad, så ville det være super

jeg har netop købt den på tilbud - og fået leveret idag!

kan afrapportere imorgen

Anmeld

7. januar 2010

Mpeaze

Jeg er nu på min 3 boxmadras fra Jysk indenfor 2½ år, og det er noget værre bras synes jeg - Ellers har jeg bare været enormt uheldig.. Træstykkerne under madrassen knækker simpelthen...

Det kan ske der sidder knaster i træet. Det er ikke umuligt da træ er et naturmateriale og det ikke kan udelukkes. Vi yder netop, af samme grund - minimum 10 års garanti på stel og fjedre, på samtlige madrasser som anbefales til at sove på hver nat.

//Kim

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.