Sover jeres børn ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

TbCp

Mumto3 skriver:

Jeg er godt nok i tvivl. Termometeret siger -9,4 grader og man siger jo at de ikke må sove ude når det er -10 grader.

Hvad gør I?

I dag tog Ida selv beslutningen  Hun faldt i søvn i cyklen på vej hjem fra børnehaven (hvor vi afleverede storebror), og så kunne jeg bare bære hende ind i seng, så nu ligger hun inde og sover sin formiddagslur.

Jeg er dagplejer og alle 4 unger sover udenfor, både formiddags og middagslur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

sola

Min sover ude - men under halvtag og tæt på huset. Der er bliver det ikke de store frostgrader

Anmeld

7. januar 2010

Diana...

ALTID ude jeg får ham ikke til at sove inde og hvis jeg trækker ham ind når han er faldet i søvn går der ikke 10 min så han vågen så her er det ude altid.

Anmeld

7. januar 2010

Knudsen

Oskar kommer også ud hverdag.. Hvis det er meget koldt, tjekker jeg ham lidt oftere end ellers..

Anmeld

7. januar 2010

Mumto3

Tak for alle jeres svar. Det lader jo til at de allerfleste af jer, lader jeres børn sove ude, også når det er koldt. Det får mig til at tænke på en af min mands venner, han er gift med en englænder (og de bor derovre) hun er bare målløs over at vores børn sover ude i Danmark. Det bruger man slet ikke i England. -de skulle bare vide hvor meget nemmere det er at få et barn til at sove ude end inde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.