Sover jeres børn ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Mumto3

Jeg er godt nok i tvivl. Termometeret siger -9,4 grader og man siger jo at de ikke må sove ude når det er -10 grader.

Hvad gør I?

I dag tog Ida selv beslutningen  Hun faldt i søvn i cyklen på vej hjem fra børnehaven (hvor vi afleverede storebror), og så kunne jeg bare bære hende ind i seng, så nu ligger hun inde og sover sin formiddagslur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, Lina sover alle sine lurer ud - også i dag. Hun er 9 1/2 mdr. Hun er godt pakket ind og er slet ikke kold

Kh. Katja

Anmeld

7. januar 2010

CamiRon

Min datter sover i vores værksted for tiden. Det er ikke isoleret eller med varme så derfor er der stadig hundekoldt, men hun undgår træk som hvis hun stod udenfor. Glæder mig nu til lidt  efterhånden...

Mvh Camilla.

Anmeld

7. januar 2010

mor_sabina

Phillip er lige blevet lagt ud. De sidste to dage har han sovet inde og han sover simpelthen så dårligt, så idag tænkte jeg nu må han altså ud, så det bliver spændende at se hvor længe han sover

Anmeld

7. januar 2010

Henri84

Så længe det er klart i vejret, så ryger han altså ud uanset temp.

Anmeld

7. januar 2010

Findusinde

Laura er næsten 4 mrd og hun har sovet ude alle dagene.. Hun sover SÅ dårligt herinde, hun sover altid sin lange middagslur udenfor..

Vi har en stor udestue hvor hun undgår træk, selvom døren ud til haven altid står åbent pga hunden..

Anmeld

7. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Nikoline kommer ikke ud at sove hvis der er -10 eller under.....

Anmeld

7. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg trækker barnevognen ind i baggangen når han er faldet i søvn. men det er mest fordi jeg ingen baby alarm har, så jeg skal ha vinduet til at stå åbent hvis han skal sove ude. jeg har heller ingen steder hvor han kan stå i læ for vinden

Anmeld

7. januar 2010

Mathilde

Ja Celina sover ude hver dag..vi har ikke haft under -10 grader. Hun nægter at sove inde ligemeget hvad jeg gør og alt er efterhånden afprøvet...lidt træls når det er snestorm udenfor. Så har jeg nemlig bare en sur og træt pige, der skriger det meste af dagen så Celina kommer ud i næsten al slags vejr!

Anmeld

7. januar 2010

LouiseNielsen

Nicklas sover også udenfor..... Han bliver pakket rigtig godt ind, også bliver han puttet! Han sover bedst ude, så vil jeg slet ik ta fra ham....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.