Vores første skænderi ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Anna-jonas skriver:

Altså............ammebørn er vist lidt undtaget fra "reglen" om ingen børn. Sig til jeres venner, at i meget gerne vil komme..........men at i bliver nød til at tage jeres lille pige med, da det er for tidligt at hun bliver passet. Den kan de fleste forstå.

Dejligt at Mathias forstod, og i blev forsonet.

ja syntes jeg også, men sagde også at ´hvis vi ikke kunne få malou med, så kunne vi ikke komme.. men de sagde at de altså ikke ville lave nogle undtagelser, da en af de andre der kommer har et barn på 4mdr og får det passet ude, men det er jo forskelligt for person til person.. hvornår man vil passe sine børn ude.. men det må de jo selv om..

ja det var skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Lise

Godt at han vendte forstående tilbage

Jeg ville svare at jeg deværre ikke kunne komme, da jeg ikke ville kunne tage afsted uden min 2 måneder gamle baby - og så ligger bolden jo hos dem. Det er jo meget normalt at børn ikke kommer med til sådanne fester, men når der er SÅ små børn, så kan de vel godt... Vi skal selv til 50 års fødselsdag uden børn når min næste søn er 1½-2 mdr gammel - her får vi den store passet af bedste, og den lille tager vi med. Kunne ikke drømme om at få så lille en baby passet. Måske ville babyen have det fint, men jeg ville ikke...

Anmeld

6. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Sanne og Nicklas skriver:

Når de ikke selv har børn er jeg næsten helt sikker på det er derfor. Det kan jo være utrolig svært at sætte sig ind i den følelse af at være blevet forældre og være bundet til et lille menneske på den måde døgnet rundt.

Ja jeg ønskede jo ikke at Nicklas skulle have flaske osse der for jeg kæmpede så meget som jeg gjore. og den gang idag vil han stadig ikke, men ammer osse kun en dag i døgnet nu

ja tror også det er derfor.. men det jo bare lidt ærgeligt, de ikke kan sætte sig ind i det..

ja, okey.. når okey, det jo ikke det vilde så

Anmeld

6. januar 2010

Riwe

Til mit eget bryllup var børn heller ikke inviteret - dog var det ok at folk med ammebørn tog dem med. På den tid var jeg selv gravid med den første, så kunne som i andre skriver ikke sætte mig helt ind i situationen.

Men mener også det helt klart måtte være ok at tage fuldtids ammbørn med da de jo ellers ikke kan få mad... Og så sover så små børn jo typisk fra det meste

Min største bekymring gik på om taler mv. ville blive afbrudt af grædende børn - det skete heldigvis ikke og der kom endda 5 små babyer! 
Det er da maga ærgeligt at de ikke vil gøre undtagelser, mon ikke dem med ældre børn godt ville kunne forstå det??

Anmeld

6. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Lise skriver:

Godt at han vendte forstående tilbage

Jeg ville svare at jeg deværre ikke kunne komme, da jeg ikke ville kunne tage afsted uden min 2 måneder gamle baby - og så ligger bolden jo hos dem. Det er jo meget normalt at børn ikke kommer med til sådanne fester, men når der er SÅ små børn, så kan de vel godt... Vi skal selv til 50 års fødselsdag uden børn når min næste søn er 1½-2 mdr gammel - her får vi den store passet af bedste, og den lille tager vi med. Kunne ikke drømme om at få så lille en baby passet. Måske ville babyen have det fint, men jeg ville ikke...

ja det var rigtig godt men hold da op, havde aldrig et ham så sur før øv..

ja, det havde jeg sagrt, men de vil jo ikke lave om på det men kan da godt forstå at børn der er store, blir passet og ikke skal med, men kan simpelthen ikke gå fra malou, så vi skal desværre ikke med... nej, har det på samme måde

Anmeld

6. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Riwe skriver:

Til mit eget bryllup var børn heller ikke inviteret - dog var det ok at folk med ammebørn tog dem med. På den tid var jeg selv gravid med den første, så kunne som i andre skriver ikke sætte mig helt ind i situationen.

Men mener også det helt klart måtte være ok at tage fuldtids ammbørn med da de jo ellers ikke kan få mad... Og så sover så små børn jo typisk fra det meste

Min største bekymring gik på om taler mv. ville blive afbrudt af grædende børn - det skete heldigvis ikke og der kom endda 5 små babyer! 
Det er da maga ærgeligt at de ikke vil gøre undtagelser, mon ikke dem med ældre børn godt ville kunne forstå det??

nej tror desværre også lidt det er der den ligger, altså at de ikke helt kan sætte sig ind i den situation..

ja, altså som du siger, sover de meget og malou er ikke typen der bare skriger åsen, så hun larmer ikke det vilde, syntes jeg ihvertfald ikke hehe..

ja kan jeg også godt forstå, men det jo bare ærgligt de ikke vil lave lidt om på deres regl.. hold da op det var da en slat små børn hehe jo, men det vil de ike satse på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.