Riwe skriver:
Til mit eget bryllup var børn heller ikke inviteret - dog var det ok at folk med ammebørn tog dem med. På den tid var jeg selv gravid med den første, så kunne som i andre skriver ikke sætte mig helt ind i situationen.
Men mener også det helt klart måtte være ok at tage fuldtids ammbørn med da de jo ellers ikke kan få mad... Og så sover så små børn jo typisk fra det meste 
Min største bekymring gik på om taler mv. ville blive afbrudt af grædende børn - det skete heldigvis ikke og der kom endda 5 små babyer!
Det er da maga ærgeligt at de ikke vil gøre undtagelser, mon ikke dem med ældre børn godt ville kunne forstå det??
nej tror desværre også lidt det er der den ligger, altså at de ikke helt kan sætte sig ind i den situation..
ja, altså som du siger, sover de meget og malou er ikke typen der bare skriger åsen, så hun larmer ikke det vilde, syntes jeg ihvertfald ikke hehe..
ja kan jeg også godt forstå, men det jo bare ærgligt de ikke vil lave lidt om på deres regl.. hold da op det var da en slat små børn hehe
jo, men det vil de ike satse på 
Anmeld