Vores første skænderi ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

suanne85 skriver:

Emil var 16mdr da han blev passet første gang

hihi det skulle lige passe malou også først blev passet der hehe.. men har det sådan lidt, man skal først gøre det når man har en god mavefornemmelse med det, om det så er 2mdr eller 16mdr eller  5år hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Vingummien

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hihi det skulle lige passe malou også først blev passet der hehe.. men har det sådan lidt, man skal først gøre det når man har en god mavefornemmelse med det, om det så er 2mdr eller 16mdr eller  5år hehe

Ja det er rigtigt, man skal jo også kunne hygge mens de bliver passet ellers kan det da være lige meget. Jeg savnede ham bare vildt og var kun en nat han sove ude og kunne bare ikke sove så endte med at stå op indtil han kom hjem Og han havde også savnet mig, han skulle op med det samme

Tror generelt at mænd ser lidt lettere på det end os, gør faren også herhjemme

Anmeld

6. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

suanne85 skriver:

Ja det er rigtigt, man skal jo også kunne hygge mens de bliver passet ellers kan det da være lige meget. Jeg savnede ham bare vildt og var kun en nat han sove ude og kunne bare ikke sove så endte med at stå op indtil han kom hjem Og han havde også savnet mig, han skulle op med det samme

Tror generelt at mænd ser lidt lettere på det end os, gør faren også herhjemme

heh. ja lige præcis.. ville jeg heller ikke gøre, bare ringe hele tiden heh og se på klokken heh.. så det ville jo også bare være åndsvagt.. hihi det kan jeg godt forstå, når det er første gang, og det må også være lidt dejligt at han også havde savnet dig..

ja, tror jeg også,

Anmeld

6. januar 2010

SaNiNa

Iiih hvor var det godt i bleve "enige" selvom I ikke rigtig blev.

jeg ville heller ikke tage afsted uden mit barn Nicklas er næsten 7 måneder og har stadig ikke fået ham passet andet end max 20 min.

Men forstår ikke hvorfor I ikke kan have en 3 måneder gammel baby med hvis de ønsker i skal komme der er jo stor forskel på om det er 3-6 årigede børn eller en lille baby som er afhængelig af mor (især hvis du ammer fuld ud)

Anmeld

6. januar 2010

BOBS

Sanne og Nicklas skriver:

Men forstår ikke hvorfor I ikke kan have en 3 måneder gammel baby med hvis de ønsker i skal komme der er jo stor forskel på om det er 3-6 årigede børn eller en lille baby som er afhængelig af mor (især hvis du ammer fuld ud)

er meget enig i dette. Synes også at man lige her måske kunne gøre en undtagelse. Jeg ville heller ikke have kunnet aflevere min trold som 2 måneder gammel mens jeg var væk en hel dag+aften....eller i det hele taget..de er så små

Anmeld

6. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Iiih hvor var det godt i bleve "enige" selvom I ikke rigtig blev.

jeg ville heller ikke tage afsted uden mit barn Nicklas er næsten 7 måneder og har stadig ikke fået ham passet andet end max 20 min.

hihi ja, altså vi er gode igen men nej blev jo aldrig helt enige..

det fordi de så mener at de forskels behandler, og det vil de ikke, når de andre så finder ud af det, men ja, mener også at det er noget andet end et barn på 3-10år .. men det syntes de ikke ..

men så kommer vi jo desværre bare ikke med.. ja ammer fuldt ud, men hun har da prøvet at få en flaske for mathias kunne give hende mad, men det var hun ikke ehlt tilfreds med

Anmeld

6. januar 2010

SaNiNa

hihi ja, altså vi er gode igen men nej blev jo aldrig helt enige..

det fordi de så mener at de forskels behandler, og det vil de ikke, når de andre så finder ud af det, men ja, mener også at det er noget andet end et barn på 3-10år .. men det syntes de ikke ..

men så kommer vi jo desværre bare ikke med.. ja ammer fuldt ud, men hun har da prøvet at få en flaske for mathias kunne give hende mad, men det var hun ikke ehlt tilfreds med

Jamen søde så har de jo selv bestem sådan ville jeg jo nok se på det. Har de ikke selv børn?

Nicklas fik lidt flaske sine første 2 måneder da ammningen ikke fungerede da vi kom hjem fra syghuset men ejg kæmpede så en kamp og da han var 7 uger ville have ikke have flasken mere og vil det stadig ikke.

Anmeld

6. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Jamen søde så har de jo selv bestem sådan ville jeg jo nok se på det. Har de ikke selv børn?

Nicklas fik lidt flaske sine første 2 måneder da ammningen ikke fungerede da vi kom hjem fra syghuset men ejg kæmpede så en kamp og da han var 7 uger ville have ikke have flasken mere og vil det stadig ikke.

ja det rigtig nok.. nej det har de nemlig ikke. så tror også det er derfor de ikke helt kan sætte sig ind i det..

okey, hvor vildt.. men bare i finder ud af det, og det fungere for jer alle heh.. ja, tænkte også det kunne være lidt fedt, hvis man bare engang imellem kunne give malou flaske, men hun er ikke helt begejstret,,

Anmeld

6. januar 2010

anna-jonas

Altså............ammebørn er vist lidt undtaget fra "reglen" om ingen børn. Sig til jeres venner, at i meget gerne vil komme..........men at i bliver nød til at tage jeres lille pige med, da det er for tidligt at hun bliver passet. Den kan de fleste forstå.

Dejligt at Mathias forstod, og i blev forsonet.

Anmeld

6. januar 2010

SaNiNa

ja det rigtig nok.. nej det har de nemlig ikke. så tror også det er derfor de ikke helt kan sætte sig ind i det..

okey, hvor vildt.. men bare i finder ud af det, og det fungere for jer alle heh.. ja, tænkte også det kunne være lidt fedt, hvis man bare engang imellem kunne give malou flaske, men hun er ikke helt begejstret,,

Når de ikke selv har børn er jeg næsten helt sikker på det er derfor. Det kan jo være utrolig svært at sætte sig ind i den følelse af at være blevet forældre og være bundet til et lille menneske på den måde døgnet rundt.

Ja jeg ønskede jo ikke at Nicklas skulle have flaske osse der for jeg kæmpede så meget som jeg gjore. og den gang idag vil han stadig ikke, men ammer osse kun en dag i døgnet nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.