Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rosa skriver: babysleepingbags.co.uk/cocooi sælger dem for 35 pund plus 12 for levering i EU. Jeg synes de ser VILDT lækre ud - men jeg ville nok lokke en eller anden som var fik på fingrene til at sy dem for mig.. Nogen frivillige?
babysleepingbags.co.uk/cocooi sælger dem for 35 pund plus 12 for levering i EU. Jeg synes de ser VILDT lækre ud - men jeg ville nok lokke en eller anden som var fik på fingrene til at sy dem for mig.. Nogen frivillige?
47 pund er da billigt!! Og så er det jo toldfrit da inden for EU!
Du må ønske dig et i barselsgave, smukke!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DK skriver: 47 pund er da billigt!! Og så er det jo toldfrit da inden for EU! Du må ønske dig et i barselsgave, smukke!!
Jeg har allerede sendt en sms til en veninde som har startet eget babytøjs- /accessoriesfirma i øko/genbrugsmaterialer - hun laver nogle vildt fede ting, tænker jeg kunne få hende til at sy et til mig lige som jeg vil ha' det Uhh... får man barselsgaver..?? Som hvad???
Hvis man ønskede sig noget helt vildt, og man liige havde født en vidunderlig dejlig Jonathan, så kunne det da godt være at man måtte få en lille gave...
Rosa skriver: Jeg har allerede sendt en sms til en veninde som har startet eget babytøjs- /accessoriesfirma i øko/genbrugsmaterialer - hun laver nogle vildt fede ting, tænker jeg kunne få hende til at sy et til mig lige som jeg vil ha' det Uhh... får man barselsgaver..?? Som hvad???
Ha ha ha ja da man får barsels gave
Hvor er det vare sødt! Jeg vil os have en baby
Hvis i vil købe dem, så find dem på engelsk Ebay www.ebay.co.uk - Der er et på auktion til netop nu 18 pund og et "Buy it now" bud til 30 pund
Vi har købt mange ting gennem Ebay, og hvis man benytter Paypal er det meget mere sikkert end at bruge kreditkort ved online handel.
Nåååå vor cute... Min søster i usa er au pair, der bruger de altid de der svøb. Fik sendt 2 i julegave sidste år. Og ja det virker, de falder hurtigt til ro og føler sig trygge...
Så har to lyserøde vis nogle er interesseret
DK skriver: Overspringshandlinger er der jo nok af som eksamenslæsende. Men jeg faldt lige over det her svøb. Det er bare så fint synes jeg, og man kan næsten se hvordan babyen falder til ro, efter at være blevet svøbt! http://www.youtube.com/watch?v=vNWmsLmqAjE Det hedder en cocooi baby swaddle. Hvis jeg engang får en baby, så vil jeg have sådan en. Jeg plejede at svøbe Kirstine ind i et stort håndklæde når hun var urolig, men det her er da NOGET mere smart og sikkert!!
Overspringshandlinger er der jo nok af som eksamenslæsende. Men jeg faldt lige over det her svøb. Det er bare så fint synes jeg, og man kan næsten se hvordan babyen falder til ro, efter at være blevet svøbt!
http://www.youtube.com/watch?v=vNWmsLmqAjE
Det hedder en cocooi baby swaddle. Hvis jeg engang får en baby, så vil jeg have sådan en. Jeg plejede at svøbe Kirstine ind i et stort håndklæde når hun var urolig, men det her er da NOGET mere smart og sikkert!!
åh åh åh sådan et skal jeg ha... nogen der ved hvor man kan købe den og hvad de koster?
Feluca09 skriver: Nåååå vor cute... Min søster i usa er au pair, der bruger de altid de der svøb. Fik sendt 2 i julegave sidste år. Og ja det virker, de falder hurtigt til ro og føler sig trygge... Så har to lyserøde vis nogle er interesseret
Hva skal du have for 1 stk?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128