Se lige det her svøb. så nuttet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

DK

Rosa skriver:

babysleepingbags.co.uk/cocooi sælger dem for 35 pund plus 12 for levering i EU. Jeg synes de ser VILDT lækre ud - men jeg ville nok lokke en eller anden som var fik på fingrene til at sy dem for mig.. Nogen frivillige?

47 pund er da billigt!! Og så er det jo toldfrit da inden for EU!

Du må ønske dig et i barselsgave, smukke!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

47 pund er da billigt!! Og så er det jo toldfrit da inden for EU!

Du må ønske dig et i barselsgave, smukke!!

Jeg har allerede sendt en sms til en veninde som har startet eget babytøjs- /accessoriesfirma i øko/genbrugsmaterialer -  hun laver nogle vildt fede ting, tænker jeg kunne få hende til at sy et til mig lige som jeg vil ha' det Uhh... får man barselsgaver..?? Som hvad???

Anmeld

6. januar 2010

DK

Hvis man ønskede sig noget helt vildt, og man liige havde født en vidunderlig dejlig Jonathan, så kunne det da godt være at man måtte få en lille gave...

Anmeld

6. januar 2010

Henri84

Nøj, sådan et svøb MÅ jeg eje til lillesøster
Elias blev altid svøbt i babydynen, det blev bare så varmt for ham... Han er 16 mdr. nu, og en sjælden gang i mellem bliver han stadig svøbt, han falder til ro med det samme og siger godnat

Anmeld

6. januar 2010

Diana...

Rosa skriver:

Jeg har allerede sendt en sms til en veninde som har startet eget babytøjs- /accessoriesfirma i øko/genbrugsmaterialer -  hun laver nogle vildt fede ting, tænker jeg kunne få hende til at sy et til mig lige som jeg vil ha' det Uhh... får man barselsgaver..?? Som hvad???

Ha ha ha ja da man får barsels gave  

Anmeld

6. januar 2010

Diana...

Hvor er det vare sødt! Jeg vil os have en baby 

Anmeld

6. januar 2010

Lise

Rosa skriver:

babysleepingbags.co.uk/cocooi sælger dem for 35 pund plus 12 for levering i EU. Jeg synes de ser VILDT lækre ud - men jeg ville nok lokke en eller anden som var fik på fingrene til at sy dem for mig.. Nogen frivillige?

Hvis i vil købe dem, så find dem på engelsk Ebay www.ebay.co.uk - Der er et på auktion til netop nu 18 pund og et "Buy it now" bud til 30 pund

Vi har købt mange ting gennem Ebay, og hvis man benytter Paypal er det meget mere sikkert end at bruge kreditkort ved online handel.

Anmeld

6. januar 2010

NaFe

Nåååå vor cute... Min søster i usa er au pair, der bruger de altid de der svøb. Fik sendt 2 i julegave sidste år. Og ja det virker, de falder hurtigt til ro og føler sig trygge...

Så har to lyserøde vis nogle er interesseret

Anmeld

6. januar 2010

4xGreve

DK skriver:

Overspringshandlinger er der jo nok af som eksamenslæsende. Men jeg faldt lige over det her svøb. Det er bare så fint synes jeg, og man kan næsten se hvordan babyen falder til ro, efter at være blevet svøbt!

http://www.youtube.com/watch?v=vNWmsLmqAjE

Det hedder en cocooi baby swaddle. Hvis jeg engang får en baby, så vil jeg have sådan en. Jeg plejede at svøbe Kirstine ind i et stort håndklæde når hun var urolig, men det her er da NOGET mere smart og sikkert!!

åh åh åh sådan et skal jeg ha... nogen der ved hvor man kan købe den og hvad de koster?

Anmeld

6. januar 2010

Maria.

Feluca09 skriver:

Nåååå vor cute... Min søster i usa er au pair, der bruger de altid de der svøb. Fik sendt 2 i julegave sidste år. Og ja det virker, de falder hurtigt til ro og føler sig trygge...

Så har to lyserøde vis nogle er interesseret

Hva skal du have for 1 stk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.