Se lige det her svøb. så nuttet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.465 visninger
33 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

DK

Overspringshandlinger er der jo nok af som eksamenslæsende. Men jeg faldt lige over det her svøb. Det er bare så fint synes jeg, og man kan næsten se hvordan babyen falder til ro, efter at være blevet svøbt!

http://www.youtube.com/watch?v=vNWmsLmqAjE

Det hedder en cocooi baby swaddle. Hvis jeg engang får en baby, så vil jeg have sådan en. Jeg plejede at svøbe Kirstine ind i et stort håndklæde når hun var urolig, men det her er da NOGET mere smart og sikkert!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Sulajma

Der er da ikke noget at sige til at babyen falder til ro, den kan jo ikke bevæge sig

Jeg ville ikke vælge sådan et svøb, til min fremtidige baby.

Anmeld

6. januar 2010

Lise

Lokke skriver:

Der er da ikke noget at sige til at babyen falder til ro, den kan jo ikke bevæge sig

Jeg ville ikke vælge sådan et svøb, til min fremtidige baby.

Ja, det kan virke som et overgreb, hvis man ikke selv har prøvet at svøbe et barn. Men tro det eller lad være - de kan godt lide det! Og falder den ikke til ro, så vil den jo bare skrige  Det er vel lidt samme princip som en slynge/vikle..

Jeg synes det ser rigtig lækkert ud, det svøb! Jeg kunne købe mig fattig i sådanne sager, men må hellere lade være

Anmeld

6. januar 2010

DK

Nej det er jo meningen at den ikke kan bevæge sig. Babyer har jo lagt helt omsvøbt 9 mdr. inde i maven, og det er derfor et kæmpe chok for mange nyfødte at deres arme og ben flavrer rundt. Derfor bliver de trygge og kan falde til ro/i søvn, når de er svøvt.

I mange mange lande rundt om i verden bliver alle nyfødte svøbt! 

Anmeld

6. januar 2010

Valle81

Ej sådan en må jeg eje til Anton:0)

Jeg svøbte altid Asta i en dyne, men det blev ofte for varmt.

Babyer elsker at blive svøbt, de kan slet ikke håndtere alt den "frihed" verdenen tilbyder dem:0)

Var Asta urolig, ked og sådan, så svøbte jeg hende, vupti så faldt hun helt til ro, nød det og faldt ofte også i søvn:0)

At svøbe er på ingen måde overgreb, men en skøn og tryg måde at give sine børn tryghed på:0) Man skal jo ikke svøbe dem i overdrivelse eller stramme det så meget at man "kværker" dem:0)

Christina, som helt klart vil anbefale svøb:0)

Anmeld

6. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHA BABY BONDAGE!!!!

HVorfor er det man skal svøbe dem?

Anmeld

6. januar 2010

Lise

Zafir skriver:

HAHA BABY BONDAGE!!!!

HVorfor er det man skal svøbe dem?

For at gøre overtrætte og skrigende babyer til tilfredse og sovende babyer

Anmeld

6. januar 2010

LotteGabriella

DK skriver:

Overspringshandlinger er der jo nok af som eksamenslæsende. Men jeg faldt lige over det her svøb. Det er bare så fint synes jeg, og man kan næsten se hvordan babyen falder til ro, efter at være blevet svøbt!

http://www.youtube.com/watch?v=vNWmsLmqAjE

Det hedder en cocooi baby swaddle. Hvis jeg engang får en baby, så vil jeg have sådan en. Jeg plejede at svøbe Kirstine ind i et stort håndklæde når hun var urolig, men det her er da NOGET mere smart og sikkert!!

nååårh hvor cute, smart og praktisk

vi svøbte altid Daniella i hendes dyne og det fik hende til at gå ud som et lys

Vil da helt klart overveje sådan en, hvis vi får en til

Anmeld

6. januar 2010

DK

Jeg har kun lige kunne finde en amerikansk forhandler, men de skal kun have 69 dollars for det, og det er i merino uld, så det er ikke så dyrt synes jeg. Det ser i alt fald blødt og lækkert ud!

Man kan få det i tre farver. Lyseblå, lyserød og elfenben.

Anmeld

6. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

babysleepingbags.co.uk/cocooi sælger dem for 35 pund plus 12 for levering i EU. Jeg synes de ser VILDT lækre ud - men jeg ville nok lokke en eller anden som var fik på fingrene til at sy dem for mig.. Nogen frivillige?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.