October Raod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

Malene76

dorthemus skriver:

Hvem tror du det er??  Jeg kan ikke huske præcis men tror det var på Wikipedia.

Jeg tror det er ham der dater bartender-damen... Er total blank på navnene lige nu.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

dorthemus

Malene76 skriver:

Jeg tror det er ham der dater bartender-damen... Er total blank på navnene lige nu.  

Nope ikke Eddie

Anmeld

8. januar 2010

Malene76

dorthemus skriver:

Nope ikke Eddie

What!! Jeg var ellers stensikker...   hvad er det så Eddie synes de (som i Hannah og Eddie), skal fortælle Nick som hun gik helt i selvsving over?

Anmeld

8. januar 2010

dorthemus

Malene76 skriver:

What!! Jeg var ellers stensikker...   hvad er det så Eddie synes de (som i Hannah og Eddie), skal fortælle Nick som hun gik helt i selvsving over?

Det kan jeg desværre ikke huske om der kom svar på  Måske var det oprindeligt meningen at Eddie skulle være drengens far men da der så ikke kom flere sæsoner så droppede man det måske....han er ihvertfald ikke længere faren

Anmeld

8. januar 2010

dorthemus

Malene76 skriver:

Jo vent lidt nu tror jeg, at jeg kan huske det....det er nok fordi Eddie og hannah havde en affære efter Nick rejste og det er jo no-go mellem venner..

Anmeld

8. januar 2010

Malene76

dorthemus skriver:

Det kan jeg desværre ikke huske om der kom svar på  Måske var det oprindeligt meningen at Eddie skulle være drengens far men da der så ikke kom flere sæsoner så droppede man det måske....han er ihvertfald ikke længere faren

Spændende..  må se hvad jeg kan finde på nettet... nysgerrigheden kan jo ikke klare ikke at vide det.  

Anmeld

8. januar 2010

dorthemus

Malene76 skriver:

Spændende..  må se hvad jeg kan finde på nettet... nysgerrigheden kan jo ikke klare ikke at vide det.  

Det hele står på Wikipedia under October Road...der står det HELE!! Var lige inde og læse det igen

Anmeld

8. januar 2010

Malene76

dorthemus skriver:

Det hele står på Wikipedia under October Road...der står det HELE!! Var lige inde og læse det igen

Tak tak..  Mon ikke jeg liiiige skal have det tjekket ud.  Tak for sludderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.