October Raod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Malene76

Hej I altvidende væsner

Jeg fulgte med i October Road som har været sendt her julen over. Det sidste jeg så var de tre afsnit der blev sendt tirsdag i uge 53, synes jeg mangler en slutning. Er serien afsluttet? Har jeg misset de sidste eller bliver der sendt mere senere? På forhånd tak.

Mvh. Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Iliasmor

hahah det samme tænker j..

Anmeld

8. januar 2010

Malene76

Sender den lige op igen...

Jeg læste for en tid siden en tråd med serienarkomaner.... er der ikke én af jer der har styr på slutningen af October Road?

Anmeld

8. januar 2010

dorthemus

Malene76 skriver:

Sender den lige op igen...

Jeg læste for en tid siden en tråd med serienarkomaner.... er der ikke én af jer der har styr på slutningen af October Road?

Den sluttede lidt brat ja ...æv! Ellers en super god serie. Jeg ku simpelthen ikke holde ud, at den sluttede sådan og googlede den og der er en sæson to...men vil ikke afsløre hvad der sker hvis du helst ikke vil vide det  Måske sender Kanal 4 næste sæson....

Anmeld

8. januar 2010

Sofia

Der er to sæsoner, men sæson 2 slutter meget brat. De fik ikke ikke penge til at lave en sæson 3, så for at få den afsluttet, er der lavet sådan en lille opsummering på ca. 10 min - du kan sikkert finde den på youtube Men det er ret dårligt, sådan 10 min, hvor de lige skal binde alle tråde sammen, men det er værd at se når man er nysgerrig for hvordan det slutter!

Anmeld

8. januar 2010

Malene76

dorthemus skriver:

Den sluttede lidt brat ja ...æv! Ellers en super god serie. Jeg ku simpelthen ikke holde ud, at den sluttede sådan og googlede den og der er en sæson to...men vil ikke afsløre hvad der sker hvis du helst ikke vil vide det  Måske sender Kanal 4 næste sæson....

Tak for det.  Sæson 2 er ikke sendt vel? Det vi så i julen var kun sæson 1 eller hvad? Spændende. Håber da de sender mere.

I øvrigt tillykke med den lille pige i maven.

Anmeld

8. januar 2010

Malene76

ViolaFie skriver:

Der er to sæsoner, men sæson 2 slutter meget brat. De fik ikke ikke penge til at lave en sæson 3, så for at få den afsluttet, er der lavet sådan en lille opsummering på ca. 10 min - du kan sikkert finde den på youtube Men det er ret dårligt, sådan 10 min, hvor de lige skal binde alle tråde sammen, men det er værd at se når man er nysgerrig for hvordan det slutter!

Tak fordi gav dig tid til at svare. Ja nysgerrig er jeg helt klart, men synes nu det er lettere fedtet at spise os af med 10 min. på youtube!!  

Anmeld

8. januar 2010

dorthemus

Malene76 skriver:

Tak for det.  Sæson 2 er ikke sendt vel? Det vi så i julen var kun sæson 1 eller hvad? Spændende. Håber da de sender mere.

I øvrigt tillykke med den lille pige i maven.

Tak  

Jeg tror jeg skrev forkert for de sendte vist de to sæsoner i træk hele julen. Det er vist 3. sæson der mangler...jeg har læst mig til resten om hvad der sker med hvem, hvem der er far til hendes dreng og om hvem der finder sammen med hvem osv.

Anmeld

8. januar 2010

Malene76

dorthemus skriver:

Tak  

Jeg tror jeg skrev forkert for de sendte vist de to sæsoner i træk hele julen. Det er vist 3. sæson der mangler...jeg har læst mig til resten om hvad der sker med hvem, hvem der er far til hendes dreng og om hvem der finder sammen med hvem osv.

Hvor læste du det?  Nysgerrig er man vel.  Tror dog jeg har luret hvem faderen er.

Anmeld

8. januar 2010

dorthemus

Malene76 skriver:

Hvor læste du det?  Nysgerrig er man vel.  Tror dog jeg har luret hvem faderen er.

Hvem tror du det er??  Jeg kan ikke huske præcis men tror det var på Wikipedia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.