Ser I årgang 0??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

det bliver det også! og lige pludselig så må man bide i det sure æble og indse, at man fra nu af og til den dag man dør vil være bange for at miste det mirakel man har skabt - det er jo det samme med Idun, hvis du tænker dig om - og så må man overgive sig til the låååve thing

Helt sikkert!! THE LUUUUVE THING

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

benthe :-)

har osse se det
det skal bare se

Anmeld

5. januar 2010

Vidunderligeunger

ja selvfølgelig ser jeg det det er da total yndlings -var ku ti da det startede så skal ha set det første år igen !

Anmeld

6. januar 2010

LauraLW

Her ser vi det også. Elsker det! Og man kan nu få det hele på dvd, hehe. - Det skulle ikke undre mig hvis den endte hjemme hos mig en dag.

Anmeld

6. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

That's it - nu køber jeg mig et nyt sputnik-abbonnement så jeg kan komme up to date med årgang 0...

Anmeld

6. januar 2010

Lise

JA, jeg ser det selvfølgelig, og har fulgt med fra første øjeblik!!! Må dog indrømme at jeg STADIG har lidt nederen over Mathildes exit og den nye Christian-familie

Anmeld

6. januar 2010

Stumpen

Lise skriver:

JA, jeg ser det selvfølgelig, og har fulgt med fra første øjeblik!!! Må dog indrømme at jeg STADIG har lidt nederen over Mathildes exit og den nye Christian-familie

Jeg begyndte først at se årgang 0 da Mathildes familie stoppede, så ved ikke hvad jeg mener om dem, men Christians famlie er da kun med for at fortælle om dem selv (altså forældrene)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.