Ser I årgang 0??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jaa mand! og jeg blev endda helt rørt påny jeg elsker bare Emma og hendes familie...og ja jeg elsker også Rachel og hendes familie, men mest fordi de er sådan nogle kegler

dengang morfaren levede kom de altid i Føtex (hvor jeg arbejdede i 6 år) og handlede og spiste i Quick Food... jeg kan huske jeg kiggede på Theresia og tænkte "kors hun er en høj dame" og pludselig var de i årgang 0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jaaaaaa Det kan I da tro

Det er da helt vildt dejligt lige at se sådan et sammenklip af de første år. Jeg har set alle afsnit ellers, men man elsker bare de der familier på hver deres måde.

Noget der slog mig, var at alle sammen havde det sådan, da de testede positiv med nr2, var det bare: Naii, vi skal være forældre igen. Ikke noget med at de var nervøse for at miste eller noget. Mmm... Åh hvor ville jeg ønske det samme.

Men ihh hvor vil jeg også gerne have en baby, ligesom de små der, da de var små. Uhmm

Anmeld

5. januar 2010

karina1980

kan slet ikke lade vær med at følge med igen

Anmeld

5. januar 2010

Vial

Zafir skriver:

Jaaaaaa Det kan I da tro

Det er da helt vildt dejligt lige at se sådan et sammenklip af de første år. Jeg har set alle afsnit ellers, men man elsker bare de der familier på hver deres måde.

Noget der slog mig, var at alle sammen havde det sådan, da de testede positiv med nr2, var det bare: Naii, vi skal være forældre igen. Ikke noget med at de var nervøse for at miste eller noget. Mmm... Åh hvor ville jeg ønske det samme.

Men ihh hvor vil jeg også gerne have en baby, ligesom de små der, da de var små. Uhmm

Tror du ikke, at de også var bekymret for at miste, når kameraet var slukket?

Jeg lagde også mærke til de kække bemærkninger lige efter to streger: "Du skal være far igen". Så modigt, tænkte jeg.

Vi må også huske på, at langt de fleste gange, så går det godt

(ved godt at du har oplevet SA, men synes altså at alle, der har oplevet det, får børn efterfølgende).

Anmeld

5. januar 2010

Vial

Jeg så også Årgang 0. Elsker det SÅ meget!

Og kan stadig røret, rystet og glædes.

Stephanies far krummer jeg så meget tæer over dengang, han lige skred fra en højgravid kæreste!

Tror nu nok han styrer det rigtig godt i dag.

Anmeld

5. januar 2010

Moderator

KaMa skriver:

Tror du ikke, at de også var bekymret for at miste, når kameraet var slukket?

Jeg lagde også mærke til de kække bemærkninger lige efter to streger: "Du skal være far igen". Så modigt, tænkte jeg.

Vi må også huske på, at langt de fleste gange, så går det godt

(ved godt at du har oplevet SA, men synes altså at alle, der har oplevet det, får børn efterfølgende).

jo, det var også det jeg tænkte... MEN det skal jo så også siges, at inden Spunken og inden sidste gang, hvor vi mistede også, var jeg også totalt naiv. Jeg havde INGEN anelse om at noget som helst kunne gå galt. Men jeg HÅBER virkelig også bare at alt går godt.

Men det var præcis den sætning, hvor jeg tænkte: Tænk at de tør sige det, lige efter at de havde testet positiv... mmm.

Anmeld

5. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

jaa mand! og jeg blev endda helt rørt påny jeg elsker bare Emma og hendes familie...og ja jeg elsker også Rachel og hendes familie, men mest fordi de er sådan nogle kegler

Ja jeg sad skisme da og vrælede.... både når børnene blev født og under de forskellige bryllupper og da Theresias mor dør osv osv.... selvom jeg har set alle afsnit før

Anmeld

5. januar 2010

oo

Zafir skriver:

jo, det var også det jeg tænkte... MEN det skal jo så også siges, at inden Spunken og inden sidste gang, hvor vi mistede også, var jeg også totalt naiv. Jeg havde INGEN anelse om at noget som helst kunne gå galt. Men jeg HÅBER virkelig også bare at alt går godt.

Men det var præcis den sætning, hvor jeg tænkte: Tænk at de tør sige det, lige efter at de havde testet positiv... mmm.

jeg forstår dig SÅ godt, Zafir. vi har tit talt om, at det bliver med blandede følelser vi ser en positiv test - ikke fordi vi ikke ønsker os et barn mere end noget andet, men fordi man ved at ting GÅR galt nogle gange og man er faktisk ved at skide i bukserne af skræk ved tanken om, at man skal det hele igennem en gang til.

jeg er nu helt overbevist om, at dit Fnug er superstærkt, det er velsignet af Idun og det er ønsket så uendeligt meget: det kan kun gå godt (det SKAL gå godt!)

Anmeld

5. januar 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

jeg forstår dig SÅ godt, Zafir. vi har tit talt om, at det bliver med blandede følelser vi ser en positiv test - ikke fordi vi ikke ønsker os et barn mere end noget andet, men fordi man ved at ting GÅR galt nogle gange og man er faktisk ved at skide i bukserne af skræk ved tanken om, at man skal det hele igennem en gang til.

jeg er nu helt overbevist om, at dit Fnug er superstærkt, det er velsignet af Idun og det er ønsket så uendeligt meget: det kan kun gå godt (det SKAL gå godt!)

Ja, det siger min fornuft mig også... og jeg vil bare også lige gerne have at man kan tro det bedste i verden og føle det.

Og jeg VIL have at det er kærligheden til det lille menneske der sejrer og ikke det andet ...

Anmeld

5. januar 2010

oo

Zafir skriver:

Ja, det siger min fornuft mig også... og jeg vil bare også lige gerne have at man kan tro det bedste i verden og føle det.

Og jeg VIL have at det er kærligheden til det lille menneske der sejrer og ikke det andet ...

det bliver det også! og lige pludselig så må man bide i det sure æble og indse, at man fra nu af og til den dag man dør vil være bange for at miste det mirakel man har skabt - det er jo det samme med Idun, hvis du tænker dig om - og så må man overgive sig til the låååve thing

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.