Jeg er rigtig glad for at læse jeres historier, om at det er endt lykkeligt - trods alt.
Jeg glæder mig også over min kvalme, selvom jeg er FULDSTÆNDIG mørbanket... Stadig ikke så jeg kaster op, bare sådan en konstant kvalme under overfladen og energien i bund - selvfølgelig fordi min krop bruger energien på noget andet.
Om aftenen, når der ER lavet mad, spist, sendt manden på arbejde og Idun puttet - så har jeg bare IKKE foretaget mig andet end at spise et par knækbrød, drikke te og ligge med min computer på skødet og kunne se tv'et over skærmen. Jeg kan simpelthen dårligt bevæge mig til at gå på wc... :-S Men jeg ved jo også godt at det ikke bliver ved sådan.
Nu skal jeg til lægen første gang på mandag, når jeg er 6+0 også skal jeg til scanning i uge 8-9 stykker første gang, så jeg kommer til så TIDLIG NF som muligt.
Jeg ved godt at jeg også har en ok statestik for ikke at miste på sa, fordi jeg jo har holdt på 2 graviditeter. Spunken ville jo ikke selv afsted, selvom lægerne sagde at den burde have været en abort, så syg den var.
Så den SKAL bare blive der nu og den SKAL bare være rask.
Jeg tager det så meget med ro jeg kan på mit arbejde og tager mig en fridag i ny og næ, så jeg kan få tanket lidt op på energien... Så må det gå så rigtig godt.
Men jeg er meget glad for at læse alle de historier der ender godt 
Anmeld