Zafir skriver:
Altså - jeg ved godt at alle tegn er på at min graviditet er fuld af hormoner og dejlig normal, i modsætningen til min sidste graviditet som jeg jo mistede ved en SA og at hormoner og kvalme er godt, fordi det passer på fnugget.
Men altså - samtidig har jeg jo også naturligt en masse uro i kroppen. Jeg ØNSKER virkelig at det bliver til noget denneher gang og at vores Fnug bliver der og bliver til en SKØN baby til september 
Men altså - så sidder jeg og tænker:
Der må være mange/flere herinde der er gravide efter en SA. Jeg ved godt at svaret både kan være nedslående og godt, men altså - Føler du din graviditet anderledes end da du aborterede? Har du aborteret mange gange eller har du fået en baby lige bagefter?...
Jeg ønsker virkelig bare at det skal lykkes denneher gang. Men altså - alt tyder jo på at jeg er propfyldt med hormoner og alt det der
Så det er jo rigtig godt...
Mmm.. Ved ikke rigtig om man kan bruge det til noget, men altså ...
Bare lige lidt tankemylder 
For ca. 2 år siden havde jeg en spontan abort i uge 7. Jeg havde pletblødt lidt inden jeg aborterede men udover det havde jeg det fint. Ingen kvalme eller spændinger i bryster, jeg havde det fint, indtil jeg mistede.
6 uger efter jeg havde aborteret var jeg gravid igen

Denne graviditet var meget andeledes end den første. Jeg havde en frygtelig kvalme og kastede op konstant. Lægerne sagde at det var et godt tegn, for kvinder med kvalme har nemmere ved at holde på barnet end kvinder unden kvalme. Og det viste sig også at alt skulle gå helt som det skulle. Den 11 August 2008 fødte jeg en dejlig lille dreng.
Idag er jeg gravid igen, denne gang med en lille pige og har har min graviditet indtil vidre været meget lig den jeg havde med min søn.
Jeg kende kun alt for godt til den uro du har i kroppen, og tro mig den forsvinder ikke før du har den lille i armene. Denne her gang har jeg også uro, men jeg tror jeg er blevet bedre til at slappe af og tage tingen som de kommer.
Mon ikke det nok skal lykkes for jer denne gang

jeg vil helt sikkert krydse fingere for jer.

Katja