min kæreste er en 1ér

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

4xGreve

Sisley skriver:

Nu synes jeg jo ikke det behøver at være "slemt" for at man kan tale med en psykolog. Nogle gange kan det være enormt givende at en helt udenforstående lægger øre til. Vi kan også kalde det en familierådgiver...

syntes bare man for hurtigt vælger at smutte til psykolog, i mange tilfælde kan det at snakke sammen altså hjælpe utrolig meget og det er nok her, vi har haft en aften i aften som aldrig før og bare hyggede med hinanden og Daniella pigen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg synes også at vores ægteskab kan svinge meget i styrke. men som en anden skriver så er det vigtigt at fortælle manden lige præcis hvordan du har det og hvorfor.

jeg læste engang en bog som hedder "hvorfor mænd ingenting fatter og kvinder altid mangler sko" og den fortæller rimeligt underholdende om forskelle på mænd og kvinder. en af tingene den beskriver er at når kvinder bliver vrede og fornærmede, så straffer de manden med absolut tavshed. mændende tænker "neej så fik jeg fred"

så ja, der er utroligt mange forskelle på hvordan mænd og kvinder tænker, og jeg kan nogen gange ha lyst til at råbe og skrige af frustration over at min elskede har så dårlig fornemmelse for hvordan jeg har det. men jeg elsker ham, han er så absolut manden i mit liv, og når jeg putter mig ind til ham om aftenen....ja så ku jeg ikke ønske at være andre steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.