Min kæreste og jeg har haft et rigtigt råddent efterår. Der var gået rigtig meget hverdag i det, og jeg følte mig ikke set eller elsket.
Vi er ikke parret der sådan skændtes. Men så lige pludselig så havde vi bare et kæmpe skænderi (virkeligt ubehageligt) Hvor jeg fik fortalt alt det hele, og han lyttede, og han også fik fortalt tilbage. Det var hårdt at fortælle sådan det man gemmer inderst inde, men det var mindst lige så hårdt at få et par sandheder fortalt tilbage igen!
Men det hjalp bare så MEGET. Siden har vi været nyforelskede, kigget dybt i øjnene hen over maden, og sexlivet er blevet som nyt. Vi tager begge meget mere hensyn til hinanden! Det var ligesom det hjalp at vi begge to sagde fra overfor det dårlige/kedelige vi har haft/begge har skabt. Også bare det at man ved at den anden part stadig er interesseret i at være kæreste, og elske og vil have en!
Det jeg prøver at sige er nok bare at man godt kan komme ud på den anden side af en dårlig periode, men at det kræver en indsats, og at det ikke er sjovt. Men det er tilgengæld pragtfuldt her på den anden side! Jeg glæder mig helt vildt til at vi skal fejre 4 års kærestedag her i februar!
Knus!
Anmeld