Gravidsvømning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.588 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg havde selv, rigtig god gavn af gravidsvømning de gange jeg kunne. Desværre ligger det jo i arbejdstiden, der hvor jeg bor, men jeg søgte lige på det og der er lidt rundt omkring:

Nejst svømmeklub:

Horsens

Tarm

Ansæs og køge

Er der nogen der kender andre steder?...

Hvis jeg får brug for det, så har jeg tænkt mig at prøve at lave en aftale med mit arbejde om at arbejde hjemme eller noget om mandagen, så jeg kan komme afsted. Hellere forebygge end at der går noget galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Tdittmann

hej

Jeg går til svømning for gravide i Odense 

www.osk.dk og det hold jeg svømmer på er fra 2045-2130. Vi svømmer  i varmt vand og det er rigtig dejligt

Så jeg kan kun anbefale det

Knus Tanja 21+6

Anmeld

5. januar 2010

LouiseNielsen

Holstebro.....

Jeg skulle være begyndt til det igår, men det var blevet aflyst men starter på fredag...

Anmeld

5. januar 2010

Mie A

I Roskilde er der hold om aftenen. www.roskildebadet.dk

Anmeld

5. januar 2010

Moderator

Jeg er lige startet i Hammel svømmehal i dag. Varmt vand

Vores instruktør/jordemoder kom så ikke i dag (om det var sygdom eller vejret er lidt uvist), men det er hver tirsdag fra 8-9

Anmeld

5. januar 2010

Moderator

Mie A skriver:

I Roskilde er der hold om aftenen. www.roskildebadet.dk

Mandag kunne jeg faktisk godt flette ind med mit arbejde... For hvis jeg tager det inden arbejde, så er det jo ikke så længe der bliver taget fra min arbejdstid. For jeg arbejder LIGE ved siden af roskildebadet

Anmeld

5. januar 2010

Mie A

Zafir skriver:

Mandag kunne jeg faktisk godt flette ind med mit arbejde... For hvis jeg tager det inden arbejde, så er det jo ikke så længe der bliver taget fra min arbejdstid. For jeg arbejder LIGE ved siden af roskildebadet

Jeg har været meget glad for roskildebadet. Har gået til babysvømning med de 2 små der og bruger det stadig engang imellem.

Anmeld

5. januar 2010

Moderator

Mie A skriver:

Jeg har været meget glad for roskildebadet. Har gået til babysvømning med de 2 små der og bruger det stadig engang imellem.

Jeg har svømmet der selv en enkelt gang. Det er en ok hyggelig svømmehal

Jeg må se om jeg kan flette det ind

Anmeld

5. januar 2010

Cris

Zafir skriver:

Jeg havde selv, rigtig god gavn af gravidsvømning de gange jeg kunne. Desværre ligger det jo i arbejdstiden, der hvor jeg bor, men jeg søgte lige på det og der er lidt rundt omkring:

Nejst svømmeklub:

Horsens

Tarm

Ansæs og køge

Er der nogen der kender andre steder?...

Hvis jeg får brug for det, så har jeg tænkt mig at prøve at lave en aftale med mit arbejde om at arbejde hjemme eller noget om mandagen, så jeg kan komme afsted. Hellere forebygge end at der går noget galt

Laver de noget especielt?   Da jeg var gravid med mit første, gik jeg og svømmede næsten hver dag. Men det var ikke noget hold, jeg gik bare og hyggede. Jeg svømmede faktisk næsten 45min hver gang...

Anmeld

5. januar 2010

Moderator

Cris skriver:

Laver de noget especielt?   Da jeg var gravid med mit første, gik jeg og svømmede næsten hver dag. Men det var ikke noget hold, jeg gik bare og hyggede. Jeg svømmede faktisk næsten 45min hver gang...

Altså det er jo altid skidegodt at svømme, så længe man kan. Jeg har desværre bare ikke vildt meget tid til at svømme, selvom jeg ELSKER det

MEN - altså til gravid svømning i Asnæs, (det jeg har prøvet), laver man forskellige øvelser og svømmer på en skånsom måde for bækken og laver styrketræning målrettet til at være gravid og skulle føde og sådan. Men jeg ved ikke hvordan det er andre steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.