Brysterne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

Alína Hólm

jeg var i 75a hele gravidteten, nu er jeg 80c (:

så det er ikke unormalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

mum2010

RikkeR skriver:

Tak - og ja, selvfølgelig skal det nok komme - både mindre og større bryster

Ser lige vi har termin på samme dag - synes det er lidt pudsigt.

hehe ja  Så må vi lave et lille kapløb om hvem der føder først. Det er skrækkeligt at man kan være så utålmodig allerede

Anmeld

5. januar 2010

RikkeR

mum2010 skriver:

hehe ja  Så må vi lave et lille kapløb om hvem der føder først. Det er skrækkeligt at man kan være så utålmodig allerede

Ja, utålmodigheden er også begyndt at melde sig hos mig - jeg har dog travlt med at holde håndværkere og advokater i ørerne så jeg kan nå at flytte ind i mit nyindkøbte hus. Det giver lidt sved på panden at der "kun" er 8 uger tilbage. Så det er lidt blandet følelser jeg render rundt med.

Jeg er overbevist om at jeg er en af dem, der går 14 dage over tid, så tror jeg spiller mine penge på at du når i mål før mig

Anmeld

5. januar 2010

mum2010

RikkeR skriver:

Ja, utålmodigheden er også begyndt at melde sig hos mig - jeg har dog travlt med at holde håndværkere og advokater i ørerne så jeg kan nå at flytte ind i mit nyindkøbte hus. Det giver lidt sved på panden at der "kun" er 8 uger tilbage. Så det er lidt blandet følelser jeg render rundt med.

Jeg er overbevist om at jeg er en af dem, der går 14 dage over tid, så tror jeg spiller mine penge på at du når i mål før mig

Jeg tvivler nu os på at jeg føder før tid  Det ku lige ligne at bassedrengen vil blive inde indtil han skal tvinges ud inde fra varmen

Anmeld

5. januar 2010

BinaMor

under mine graviditeter er jeg heldig hvis jeg kan udfylde en 75 b. hehe.. det er småsager mine vokser.

Anmeld

5. januar 2010

RikkeR

mum2010 skriver:

Jeg tvivler nu os på at jeg føder før tid  Det ku lige ligne at bassedrengen vil blive inde indtil han skal tvinges ud inde fra varmen

Hehe - ja, sådan ser jeg også på min lille bebs har været på tværs ved begge scanninger, så det har været svært for dem at lave scanningerne ordenligt så jeg er jo overbevist om at sådan er han bare - på tværs.

Anmeld

5. januar 2010

mum2010

RikkeR skriver:

Hehe - ja, sådan ser jeg også på min lille bebs har været på tværs ved begge scanninger, så det har været svært for dem at lave scanningerne ordenligt så jeg er jo overbevist om at sådan er han bare - på tværs.

Det har været fuldstændig det samme her. Han er ikke videre samarbejdsvillig når de kommer med alle de dersens maskiner  Nu må vi se om de er lige så stædige når de kommer ud

Anmeld

5. januar 2010

MoarTNoah

RikkeR skriver:

Altså, altså.

Nu sidder jeg her og kigger på billeder af alle Jer smukke gravide kvinder og lægger naturligvis mærke til det hele . Og ser at Jeres bryster fylder godt i landskabet, om man så må sige.

Mine bryster har ikke forandret sig en dyt - jeg passer stadigvæk mine BH´er fra før jeg blev gravid og jeg er altså snart 32 uger henne.

Er det ikke ret unormalt eller hvad? - havde forventet en fyldig barm .

Kram fra Rikke med gajolerne

Mine er heller ikke vokset overhoved under graviditet (Stadig gravid - dog med termin i morgen )

Nu klager jeg så slet ikke, da jeg i forvejen bruger 80J, Jeg gruer virkelig for om de bliver større når mælken falder til, da jeg ikke har kunnet få fat i større amme-bh'er end 80J

Så du skal ikke være ked af at gå rundt med gajoler, det er lisså stort problem med meloner.. LOL...

Anmeld

5. januar 2010

luckas-mor

sys godt nok oss du er heldig

mine er vokset fra 85E til 95G/H men jeg lagde sig så også mælk ned meget tidligt, for ca 12 uger siden,, så det ku være derfor måske..

ville vildt gerne ha beholdt mine BH'er sys ikk man kan få en ordentlig en i så kæmpe en str..

men har før hørt om nogen der ikke vokser tror det er meget individuelt fra person til person og nogen vokser måske også først i den sidste del

knus natascha 34+1

Anmeld

5. januar 2010

noahsmoar

ja, du skal bare være glad!

fordi hold da op, mine er vokset, specielt efter mælken er løbet til!... puha de er fuldstændig fyldt op, og det gør så ondt nogle gange, og de er hårde som sten!!!:O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.